Pathan ne bank se car li
Pathan ne bank se car li
Lekin loan wapis nahi kar saka,
Bank waley car ley gaye,
Pathan: Pehley pata hota to
Shadi bhi bank se loan le kar karta.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1378 views
Similar Jokes
life me kabhi serious na hona
tention na lena
always find time 2 laugh
varna log kahenge ghor kalyug aya he aj kal CARTOON b nahi haste
by Mohammad Ali (few years ago!)
Once Laloo was coming out of airport. As there was huge rush the security guard told Laloo "WAIT SIR" For which Laloo replied “75Kgs” and moved on…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chooha sharab k glass me gir gaya.
Wahan se ek billi guzri to usne billi se kaha k mjhy yahan se nikalo phir chahy mjhy kha jana.
Billi ne laat mari glass gira diya.
Chooha nikal kr bhaga or bil me ja kr khara ho gya
Billi na kaha jhooty, dhoky baaz tm to keh rahy thy k mjhy nikalo beshak mjhy phir kha lena…
Chooha Muskuraya
Or Bola
Jaan naraz mat hona
Us waqt main Nashy me tha.;-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Pathan angoor bech raha tha
Magar kah raha tha "aalo le lo aalo"
.
1 Admi ne kaha Khan sahb yai tu angoor hain
.
Pathan: Chup ! Warna Makkiyan aa jayengi
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!
Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
.
A-1 And A-30!
by Mohammad Ali (few years ago!)
"You look very funny wearing that belt."
"I would look even funnier if I didn't wear it."
by Abdul Latif (few years ago!)
Aik Pathan AdMi SamAndAr Me Dob GayA,Is Ne DUA ki YA ALLAH Mujhe NikAL De Me Teri Rah Me Aik ChAwAL Ki Degh Don Ga,To Aik LEHAR ne Isko BahAr NikAL DiyA,Is Ne BahAr a kAr KahA: KON SI DEGH?
ForAn 1 LEHAR Aai Or Isko WAPIS le Gai,
TO is ne Kaha: YA ALLAH meNe TO ye PUCHA thA KON si Deg MITHEE ya NAMKIN
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek student ne tamam sawalon k sahi jawab diye magr osy fail kar dia gya. Sawalon k jawab ye the
.
1.Tipu sultan kis larai man shaheed hoy?
Ans: apni last larai mn
.
2.Aelan-e-azadi par dastakhat kahn hoye?
Ans:safhay k aakhir mn
.
3 .Talaaq ki bari waja kia hoti he?
Ans: shadi
.
4 .daryae sind kahan behta he?
Ans:zameen par
.
5 .Aap 8 logon mn 3 aam kesy divide karen ge?
Ans:milk shake bana kar
;-(;-(theek to bataya tha .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BHIKARI-maine ek kitab likhi hai jiska naam hai paise kamane ke sau tarike.
Raahgir-to phir bhik kyon maang rahe ho
BHIKARI- YE UN SAU TARIKO ME SABSE AASAN TARIKA HAI.
by Pak101.com (few years ago!)
1 bacha road pe kuttay ko le ja rha tha
1 Police wala hanste hue
Beta apne bhai ko kahan le ja rhe ho?
Bacha
Police me bharti krwane.
by Pak101.com (few years ago!)