Husband & wife were reading books in public library.
Husband & wife were reading books in public library.
Wife stood up go 2 the librarian, and said: Can i go out to photo state some pages of this book.
Librarian:yes!of course,but plz give me ur i.d or 500 Rs. 4 guarantee,
Wife: whats the need 4 it, my husband is there reading book, while i come,
Librarian: that’s right,but we want that reader should leave his/her such thing 4 that he come back compulsory.
by tanveer hussain (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
ek bhera scooter start kar raha tha..
2 bhera:kya hua petrol khatm ho gaya kya ..
1 bhera :nahi petrol khatm ho gaya ..
2 bhera:mujhe laga ki petrol khatm ho gaya .....
by Pak101.com (few years ago!)
MUNNA BHAI: ABEY CIRCUT YE BARISH K WAKT BIJLI KYUN CHAMAKTI HAI?
CIRCUT: bahi bolay to upper wala torch maar kar dekhta hoga kahin sookha to nahi reh gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai
Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,
Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.
by Pak101.com (few years ago!)
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by Abdul Sami (few years ago!)
Doctor: Jab car aik Lady chala rhi thi... tau tum ko road se door chalna chaheye tha...
..
..
..
Mareez:: Konsi Road?? mai tau park ma leta huwa tha :D :D
HAHAHAHa
by WAQAR (few years ago!)
Circuit -Bhai, woh apnay bachpan ka dost aarehla
aaj raat ko dinner pe. Mera sara chain collection
apnay kamray mein chupa do na please.
Munnabhai -Kyun tera dost chor hai kya?
Circuit -Nehin bhai, woh apnay chain pechan lega.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny Bapu In Interview
Interviewer: Aap Ka Janam Kaha Hua Tha?
Bapu: Porbandar.
Interviewer:Uska Spelling Batao?
Bapu:Majak Kar Raha Tha,Gujraat Main Hua Tha
by Pak101.com (few years ago!)
American boy: Dogs can find Bombs in my country, America.
Japanese boy: Fish can play Ball in my country, Japan.
Pakistani: That is not a big matter, Monkey can read SMS in my country, Pakistan.
by Pak101.com (few years ago!)
Kya Ap Macharon Se Pareshan Hain! Sone Mein
Takleef Hoti Hy??
.
.
.
To Macharo K Sone K Baad Sojaen! Zubaida Aapa K
Nadan Totkay :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)