Bania’s son: Daddy meri door ki
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
son:"dady what is difference between confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
DEVDAS Of 2010..
Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!
Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!
Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur
Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya . 1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge! Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Bus me ja raha tha ek laraki se takragaya
Larki boli: Thappar khana hai
Santa: MEra to pet bhara hua hai, Aap kisi aur se
puchh le
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Museum Administrator: That's a 500-year-old statue u've broken.
Banta: Thanks God! I thought it was a new one
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan New York Gaya
Wahan Aik Building Mein Aag Lagi Dekhi Tou Kaha
Tm Log Neechey Kood Jao Mein Pehelwan Hon Pakar Longa Pehle Aik ßacha
Gira Usne Pakar Liya Phir Aik Admi Gira Usse ß Pakar Liya Phir Aik
Kala Admi Kooda Tou Pathan Nai Chor Diya 0r Kaha ...
.
Oye
Jali Huyi Lashen Mat Phenko !!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm
na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to
utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
ik sardar jee se ek aadmeen poocha akal badhee yah bhens
tu sardar jee thodha sochne ke baad bole pehleh dono ki umer batao phir batoonga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Naman: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga Naman: mujhe kya pataa sir main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Pandit Ji: Raat mujhe ik admi ne CHAKU dikhakr loot liya.
Friend: Lekin tumare pas to Gun hoti hai.
Funny Pandit Ji: Wo maine chupa di
warna wo bi loot leta !!!
by Pak101.com (few years ago!)