Police officer 2 his son!

Tumhara result acha nhi aaya,

Aaj se tumhara khelna aur T.V dekhna
band

Son!Ye 50 rupay pakro aur is baat ko yaheen dabado

by Mazhar Khan (few years ago!) / 835 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Perpose new style

PerPos New Style
Boy to Girl- Mai aapse Frindship Karna Chahta Hu
Girl- Meri Sagai Ho Gyi He
Boy-Fir Bhen Ban k Apni Kisi Saheli Se Baat Kra
De

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Haara hua Match

Haara hua Match to koi bhi jeet sakta hai Faraz,
.
.
.
.
.
.
.
Jo jeeta hua Match haara de ussey
Misbah kehte hain

by Pak101.com (few years ago!)
One person

One person :-CA karne me kitna kharch aata hai

CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he

by Pak101.com (few years ago!)
SANTA: “I Love U”

SANTA: “I Love U”
Means Kya Hota H?
.
GIRL: Mai Tumse Pyar Krti Hun
.
SANTA: Le 1 Questn Kya Pucha, Tu To Mujse Pyar Kr Baithi “Pagli

by Pak101.com (few years ago!)
AFTER SOME TIME

ONE BROTHER AND SISTER WERE WALKING DOWN ON A ROAD

AFTER SOME TIME :

BROTHER TO SISTER : " behen , parda karo, Aage punjabiyo ka mohaLLa hai "

AFTER SOME TIME

SISTER TO BROTHER : "bhai , ab tum parda karo , Aage pathano ka mohalla hai "

by Abdul Hannan (few years ago!)
.Wife: aj mere taan,maan

Wife to husband.Wife: aj mere taan,maan mein aag laga den.

Husband ne patrol phenk k agg laga di.

Moral?"jazbat ka izhar asaan lafzon mein krein" 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar fog main berhti hua

1 Sardar Foj Me Barti Hua
2 Din Bad Jung Shuru Hogai.
Sardar Ki Topi Par Goli Lagi,
Sardar Hathyar Phaink K Bhag Gya Or Bola
Aqalmand K Liye Ishara Kafi Ha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Manager: Sorry, but I can't give u

Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't have any more work.

Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the right person in this case. You see, I won't ask you to give me work anyway!!

by Pak101.com (few years ago!)
1 Bar Class Me 1 Ladki Gana Gane Lagi

1 Bar Class Me 1 Ladki Gana Gane Lagi
* Jara-Jara Touch Me *
Tabhi 1 Ladka Utha Aur
Use Touch Kiya Fir Bola
Le Ab Himmat H To Aage Ga K Dikha..

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj ki larki

Aaj ki larki..

grl-mera mobile phone jyada tym
meri mom k paas rehta h

boy-agar hum pakde gye toh..?
.
.
.
.

grl-nhi pakad mai aayenge
kyuki mene tumara no. Battry Low

k naam se save kr rakha h..
jab v call aata h mummy phone
charge pe rakhkr chali jaati h..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook