Get A Heart Transplant
A new arrival, about to enter hospital, saw two white coated doctors searching through the flower beds.
"Excuse me," he said, "have you lost something?"
"No," replied one of the doctors. "We're doing a heart transplant for an income-tax inspector and want to find a suitable stone."
by Pak101.com (few years ago!) / 1013 views
Similar Jokes
Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?
Parvati-Ganesh le Gaya.
Shiv-Kyu?
Parwati-Keh rha tha 'Girlfrind ke sath Maigi Khane ke liye Papa ka kaanta le ja raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Why I Hate C.I.D :(
An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha
DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?
LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha
ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???
LADY: Ha Sir…Wo Mera Bhai Tha.
ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho …
by inayat khan (few years ago!)
Hospital Ka Amla Sheikh K
Pich Bhag Raha Tha.
Logon N Pocha Kya Hua
Doctor:
4 Bar Aisa Hua
Ye Dimagh K Operation K
Bhaney Aata Hai
or
Tind Karwa K Bhag Jata Ha…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik sudent ne hostel se apny baap ko khat likha
no money
_
no funn
_
your son
baap ne jawab me likha
how sad
_
very bad
your dad
by Sabir shah (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pessenger :Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?..
Phatan :Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .;p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:btao bacho urdu ki pehli senlint movie kon si thi?
Papu:sir jb filam silent me thi to ap ko kaise pata chala k wo urdu me hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Pappu ki master se hui ladai,
Master ne kardi papu ki dhulai,
Pappu ka garam hua khoon,
Gaya kabristan or kabr pe master ki photo latka ke likh diya...
-COMING SOON- :
by Pak101.com (few years ago!)
BUSH:Humary pass BritnyJulie Robert Anjelina Jolisab ha!Tumre passkya hay?
MANMOHN SINGH:Humary pass Imran Hashmi he!Bhej do sab ko
by hearthackervsgirls (few years ago!)
MATHS Teacher to a brilliant sardar:
Aap 8 apples ko 6 logon mai barabar
kesy taqseem karei gy ?
?
?
?
?
?
?
Sardar:
juice bana kay. :’
by hearthackervsgirls (few years ago!)