Agr Sub Trains Late Hon

Pessenger :Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?..
Phatan :Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .;p

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 867 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Nend nahi a rhi

changu- yaar mangu bahut der se neend nahi aa
rahi hai.
mangu- koi baat nahi tu uska wait mat kar aur so
ja.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?

Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?

Girl: Han Q nai, Jst a min

Inbox dlete,
Sent item dlete,
Call hstry dlete

Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.

by Raju (few years ago!)
Sardar to Girlfriend

Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.

Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche...

by Pak101.com (few years ago!)
Bacha mar tu nahi jayega

Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??

by Pak101.com (few years ago!)
Nokrani Maalkin apki purani

Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun?

Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj Maine Duniya Ki Sabse

Patni: Aaj Maine Duniya Ki Sabse Khubsurat Mahila Ko Dekha.

Pati: Fir Kya Hua?

Patni: Fir Mai Aiane Ke Samne Se Hat Gayi

by Pak101.com (few years ago!)
Phatan ki English

Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:

"BIWI MEIN DHAMAKA...!"

Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?

Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha Hai.

Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?

Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAKA"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Drive Slowly

There Is A Board ‘DRIVE SLOWLY’
Near Schools

But No Board Near Women’s College Why? Bcos
VEHICLES AUTOMATICALLY
GO SLOW THERE

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhri life men 14 larkyan ayen gi

Jyotish: Tumhri life men 14 larkyan ayen gi

Boy" Oh yess... What a life!"
Jyotish:
Ziyada khush mat ho.

1 Biwi or 13 betyan hongi

by Pak101.com (few years ago!)
funny text

U have Subscribed Kanjoosi Package Successfully. U can Enjoy saving of Msgs. Your Subscrption Kanjoosi is Valid Untill. ALLAH give U Taufeeq to send Me sms. Thanks for using Kanjoosi package. “Kanjoos” TUM HI TO HO..

by haleema sadia (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook