Banta: Aur santa,

Banta: Aur santa, kaisi nibh rahi hai?
Santa: Pooch mat yaar, jab tak sister na kaho, bolti hi nahi.

by Pak101.com (few years ago!) / 976 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

sprite

Wife: Jab tum Desi peete ho mujhe Paro kehte ho, Beer peete ho to Darling.. Par aaj Bhootni kyun?
.
.
.
.
.
.
Husband: Aaj maine SPRITE pee hai, 'Seedhi baat no bakwas'

by ubaid ur rehman (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb du

pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
SHABBIR TO DEKHY GA

Ab to larkian rat main b make-up kr k soti hain

FARAZ

Q K

.

.

.

.

.

.

Koi dekhy na dekhy SHABBIR TO DEKHY GA..!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Jagjit singh

Jagjit Singh: Ye daulat bhi lelo.. Ye Shaurat bhi
lelo. . . Ye daulat b lelo,ye shaurat b lelo... Santa:
Ye bechara bahut pareshan hai iski aurat bhi lelo..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sachha Pyar Ise Kahte Hai

Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya

Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”

Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”

Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher - Batao sabse jada nasha

Teacher - Batao sabse jada nasha kis cheez me hota hai ?
Banta - Books me..!!
Teacher - Vo Kaise..??
Banta - Kholte hi neend aa jati hai...!!

by Pak101.com (few years ago!)
Shadi Ki Salgiraha

Husband (Wife Se ):
Aaj Hamari Shadi Ki Salgiraha Hai
Chalo Chiken Banate Hai

Wife:Why?
Main Apni Galti Ki Saja Us Murge Ko Kyu Du

by Pak101.com (few years ago!)
My husband`s career

Jeeto: My husband`s career is in the ruins.
Preeto: Oh, I am sorry to hear that.
Jeeto: There is nothing to be sorry about. He is an Archaeologist

by Pak101.com (few years ago!)
Student Gadha

Pappu school mn gadha le k aya

Miss:Ye gadha,Q laye ho?

Miss ap hi to Kehti hn K me ne bry bry gadho Ko insan bnaya hy

To me ne socha is ki b"life bn jae gi .?

by Pak101.com (few years ago!)
Aik mundar main

Aik Munder main buri neeyat wale gaeb ho jate
they.Amitab gya wog gayab, Hirithik gya woh
gayab,Akshey gya woh gayab, Ashwarya gai
Bhagwan gayab

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook