Santa hospital mein ek nurse se
Santa hospital mein ek nurse se kehta hai i love u,tumne mera dil chura liya,Nurse Sharmakar:chal juthe dil ko to haath bhi nahi lagaya humne to kidney churayi hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
Santa zoo ka watchman tha. Zoo officer – Tumne
sher ka pinjra
lock nahi kiya?
Santa : Ki lod hai,
ennu kanjar nu kinne chori karna..?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi (shohar se): Mai ghar chor kar ja rahi hun.
Shohar(ghusse se): Jaan choro.
Biwi: Yeh aap ki Jaan kehne ki aadat bhi naa mujhe hamesha rok leti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Neend Ati Hy to khuwab Ata Hy
Khuwab Mei 1 larki Ati Hy
Larki k Pichy Us ka Baap or Bhai B Ata Hy
Phir Na Neend Ati hy Na Khuwab Ata hy…
by Mazhar Khan (few years ago!)
One Santa plays Holi every Sunday. Man: why you play Holi on every Sunday? Santa: because Sunday is Holi-day.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, its your lucky day,
I found the rubberband!
by Pak101.com (few years ago!)
girl (pyar se): tum muze bhulna mat.
boy: are tum jaisi panoti ko bhulega bhi kaun!
by Pak101.com (few years ago!)
Dukandar ek aurat ko kapre dikha dikha k thak gaya
.
.
.
akhir bola, mujhe afsos hai apko koi kapra pasand nahi aaya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aurat: Koi baat nahi mai to wese bhi sabzi lene aayi thi :P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
T.T: Bachy ka Tckt Half nai pora hoga, iske Umer 12 se zeada hai.
Baap Ghusse Se: Iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal to meri shadi ko hue hain.
T.T: Me yahan ticket chk Krne Aaya hun, Gunahon ka Aiteraf Sunne nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Batao cold drink Nuqsan
Deti Hai Ya Faida?
Student:
Agr Koi Pila de To Faida,
Agr Pilani Parr Jaye To Nuqsaan
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Man In Restaurant Sees A Woman Sitting Man Asks Politely:
Is This Seat Empty?
Woman (Furiously) :Yes !
And Once You SitOn It
My Seat Would Also Be Empty
by Pak101.com (few years ago!)