Teacher: Chaman

Teacher: Chaman,
If Your Father Earned $100,000
And Gave Half Of It To Your Mother,
What Would She Have?
Chaman: A Heart attack

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 891 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Scooty kab li

Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Manager: hamaare bank mein

Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa interest ke loan denge.

customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do

by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardr public Bathrom gia

Ek sardr public Bathrom gia
0r 2 ghanty bad nikla

Bahr betha jamadar bola: “40 rupy”
Sardr bola:

me tatti keti aa
Yahoo Ty chat nai.

by Pak101.com (few years ago!)
Kal main tumhare ghar gaya tha

Boy: kal maine tumhaare ghar gaya tha. lagta hai
hamaari shaadi nahi hogi.
girl: kyu? pappa se mile the kya?
Boy: nahi, tumhaare behan se milaa tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny

Ek Pathan ki Chappal kisi ne Chura li,

Woh Seedha Qabristan Pohancha Aur Wahan Baith kar Kehne laga:


Chor ko Kaha Dhonda Jaye 1 na 1 Din to Yahan Aayega na

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta ped pe chada to upar

Banta ped pe chada to upar baithey bandar ne poocha: Upar kyon aaya?
Banta: Apple khane.
Bandar: Yeh to aam ka ped hai.
Banta: Pata hai, apple saath laya hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar park me betha tha.

Sardar park me betha tha.
Friend:
Kya kar raha hy?
Sardar:
Badla le Raha hon!
Friend:
Kese?
Sardar:
Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Driving

Pathan Driving
On The Wrong Side Of Road

& He Became Upset
& Said==== SHIT====

aaj phir late ho gaya

saare log wapis jaa rahe hy:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Police

Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
major rohail in 20 20

Major Rohail ne 20/20 match dekhne ka acha intazam kya tha.
Cola, BBQ, LCD, Speakers, Chips.. Match ka maza aagya

Pathan: Lo G khak maza aya
"NASWAR" to tha he nahi.

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook