Teacher: Chaman
Teacher: Chaman,
If Your Father Earned $100,000
And Gave Half Of It To Your Mother,
What Would She Have?
Chaman: A Heart attack
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa interest ke loan denge.
customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardr public Bathrom gia
0r 2 ghanty bad nikla
Bahr betha jamadar bola: “40 rupy”
Sardr bola:
me tatti keti aa
Yahoo Ty chat nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: kal maine tumhaare ghar gaya tha. lagta hai
hamaari shaadi nahi hogi.
girl: kyu? pappa se mile the kya?
Boy: nahi, tumhaare behan se milaa tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan ki Chappal kisi ne Chura li,
Woh Seedha Qabristan Pohancha Aur Wahan Baith kar Kehne laga:
Chor ko Kaha Dhonda Jaye 1 na 1 Din to Yahan Aayega na
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta ped pe chada to upar baithey bandar ne poocha: Upar kyon aaya?
Banta: Apple khane.
Bandar: Yeh to aam ka ped hai.
Banta: Pata hai, apple saath laya hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar park me betha tha.
Friend:
Kya kar raha hy?
Sardar:
Badla le Raha hon!
Friend:
Kese?
Sardar:
Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Driving
On The Wrong Side Of Road
& He Became Upset
& Said==== SHIT====
aaj phir late ho gaya
saare log wapis jaa rahe hy:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Major Rohail ne 20/20 match dekhne ka acha intazam kya tha.
Cola, BBQ, LCD, Speakers, Chips.. Match ka maza aagya
Pathan: Lo G khak maza aya
"NASWAR" to tha he nahi.
by Abdul Hannan (few years ago!)