Shirt k liye kapraa dikhaaaoo
Pathan: Shirt k liye kapraa dikhaaaoo
Salesman: plain mein dikhaaun?
Pathan: nahin,
Helicopter mein dikhao haramkhor,
Bs Pathan dekha nhi k mazak shuru!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 844 views
Similar Jokes
Rita: AcHanak hi tum bacHat krne lagi Ho.
Gita: Ha yaHi mere pati ki akHari kwaHis tHi, dubte samay ve yaHi keH raHe tHe "BACHAO BACHAO"
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Mujh se shadi kero gy?
Pathan : Nahi hum shadi apno me kerty hen. Jese,
Ammi ny Abbu se ki,
Bhai ny Bhabhi se ki,
Baji ny Behnoi se,
Hum bhi apni Bivi se kere ga....:-
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife saw a sign board:
Shafon suit
Rs 25
... Coton suit
Rs 15
Banarsi suit
Rs 18
Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai
by Pak101.com (few years ago!)
2 Ghadhe{Donky} Apas Main Bateen Kar Rahe Thay.1st Yar Mera Malik Bohat Zalim Hay.Bohat Marta Hay Kaam B Zyada Leta Hay.2nd to Tum Bhag Jao Na Is Ko Chood Ke.1st Yar Bhag To Jaon Per Ik Waja Se Ruka Hoon. Mera Malik Jab B Apni BETI Se Ladayi Karta Hay Na. To Us Ko Ye Kehta Hy Ke Beti Tum Sudher Jao Warna Main Ney Teri
Shadi GADHE Se Kar Deni Hay..
by Pak101.com (few years ago!)
hasarat e deedar ki khatir us k muhaly main easeload ki shop khol li roz 1 naya shaks us k namr py 100 ka load kawa jata hy mohabbat na mili shop chal pare
by Abdul Sami (few years ago!)
pathan ne Med¡cal Store Se Dawa¡ khareedi
Or Store Waley Sy kaha,,
“Cheen¡ ßh¡ Do”
Store Wala:”Cheen¡ Med¡cal pe nah¡ M¡lt¡”
pathan: hum pagal nah¡ Iss pe £¡kha ha¡ SUGAR FRÉÉ:
by Pak101.com (few years ago!)
Husband asks, Do u know the meaning of WIFE. It means...
Without Information Fighting Everytime!
WIFE on hearing this says, it could also mean- With Idiot For Ever.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Love k chakar may mat Pdna "Dosto
Q k..
.
Ye atey hy vEER ki tarha
.
...Lagty hy KHEER ki tarha
.
Chubhty hy TEER ki tarha Aur end
main
Halat kr dety hy FAKEER ki tarha....
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:-: jaan meri ankhon main to dekho kya hai?
Girl:-: sacha pyar:-)
Boy:-: O anni di A!
Machhar kadd.
,, (.”)<((> _/?_ waddi aie sacha pyar.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik sahib ne apne naye mulazam se kaha& ja kar bazaar se aalu or gost le aao.
nokar ne kaha……janab main is sher main niya hun kahin kho jaon, chunacha woh sahib khud hi bazaar se saman le aye. ghar aa kar unho ne nokar se kaha ke lo ab pakao. is ne jawab diyaise sui gas par pakana nahi aata. in sahib ne khud khana tyar kar liya. phir mulazim ko awaz di aao khana kha lo. who bola”bar bar inkar karna acha nahi lagta. muje sharam aa rehi hay is liye kha leta hun.
by Pak101.com (few years ago!)