Love k chakar may mat Pdna "Dosto
Love k chakar may mat Pdna "Dosto
Q k..
.
Ye atey hy vEER ki tarha
.
...Lagty hy KHEER ki tarha
.
Chubhty hy TEER ki tarha Aur end
main
Halat kr dety hy FAKEER ki tarha....
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 997 views
Similar Jokes
Ek Bar Raam Ji Aur Hanuman Ji Samjhote Ke Liye
Raavan Ke Pass Gaye.
Baat Chit Ke Bich Mein Ek Dum Se Raavan Ne
Hanuman Ji Se Kaha.
Raavan: “Cigarette Hai Kya?”
Hanuman Ji: “Nahi Hai”
Ram Ji Hanuman Ji Ke Kan Mein Bole: “Abe Juth
Kyu Bol Rahe Ho, Hai To Sahi Tumhare Pass”
Hanuman Ji: “Prabhu, Kirpya Karke Aap Chupp
Rahe, Is Sale Ke 10 Sir Hai Pura Packet Pee
Jayega“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar travling 1st time in plane,going 2 Bangladesh
While landing
He shouted:
Bangladesh Bangladesh
Airhostess said: B Silent
Sardar: Ok
angladesh angladesh
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy to Girl: Tum Ro Kaun Rai Ho
Girl : Mere Marks Bht Kam Aye Han
Boy : Kitne Aye Han
Girl: Sirf 90
Boy: BiBi Khuda ka Khauf Kro
Ennye Numbran Vich Te 3 Munddaye
Pass ho Jande Ne
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota - See more at: http://www.tafreehmella.com/threads/pathan-funny-jokes-collection.79385/#sthash.zVQBoM48.dpuf
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1985 me Guest Ghar aate hi:
Kia Haal Hai, Papa kaise hai, Bache theek hai?.
2010 Guests Ghar aate hi:
Patli pin wala charger hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pakistani dosre se:
Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na…
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau??? ;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gadian Todo
Sheeshay todo
per dil mat todo
By Gullu Butt ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Moment Which Almost Came In Everyone's School Life
.
When A Teacher Points At You And U Look Behind And Then Say
"Who? Me?" =O :P
by Abdul Sami (few years ago!)
Girl- Ye ratein Ye hawaein Ye chandni Ye ghataye Ye nadiya Ye kinare Boyfnd-Abe Tu pyar kr rahi he ya mausam ki jankari de rahi Hai .
by Pak101.com (few years ago!)
Baap- Tumne Apni Mummy Se Unchi Aawaz Me Baat Ki.?
Beta- Mujhe Pata Hai Ki
Apko Jalan Ho Rahi Hai..
..Kyo Ki Aap Aisa Nahi Kar Sakte
by Pak101.com (few years ago!)