Sardar with girlfriend
On a romantic day sardar’s girlfriend asks him,
“Darling on our engagement day will you give me a ring?”
Sardar : “Ya sure, from landline or mobile”.
by tanveer hussain (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Boy :tu dharti pe chahe jaha b rhegi tujhe teri khusbu se Pehchan Lunga
Girl: Ma KASAM mujhe phle se hi shak tha k tu sala"KUTTA" he
by Pak101.com (few years ago!)
Judge Mujrim Se: Tumhari Pehli Patni ki Maut Car Accident Main Hui,Jabki Doosri Ki Zeher Khakar Aisa Kyun??
Mujrim Judge Se: Doosri Patni Car Chalana Nahi Jaanti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Patni Ko Begum KyUn Kehte Hain?
Kyonki shadi Ke Baad Sare Gum To Pati
Ke Hisse Main Aa Jaate Hain,
Aur Patni Begum Ho Jati Hai
by Pak101.com (few years ago!)
New Krishna to Radha-
Main Krishna Kanhaiya aur tu
Radha Gori
Main Kites ka Hritik tu Barbara Mori
Radha – Jyada line mat mar coz i Hate Luve
Story…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Asked A Doctor :
Milk Pene Se Rung Gora Hota Hai
Doctor:
Han Milk Me Calcium Hota Hai
Isliye
Pathan :
Chal Jhoote Phir Bhains Ka
Bacha Kala Q Hota Hai ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man: Doctor! Doctor! my wife feels she is a chicken. Doctor :- Do you want me to cure her. Man: NO! I want a new egg recipe.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, sweetu ya jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar invested 2 Lakhs in a business and Suffered
huge Loss.
Do u know what the business was?
. . . .. . . . . . . . He opened a Saloon in Punjab!
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu: papa, aaj mujhe ek ladke ne mara.
Papa: kya tum use phchan sakte ho?
Sonu: haan papa mein uska daant saath laya hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by Pak101.com (few years ago!)