Kal rat mere dost
Kal rat mere dost k Dadaji Uske
spne me aye or kaha "Baccho dil
khol k paap kro.
Q ki nark me
bilkul Jgah nhi hai. Hm khud
diwaro pe baithe hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1058 views
Similar Jokes
Tum bohat haseen ho,
Wife: Choro Naa,
Husband: Tumhari Aankhein bohat khoobsorat hen
Wife: Choro na G
Husband: Tumharay Baal Uff Kia Ghazab k hen,
Wife: Choro Na Janu,
Husband: Tum bolti Bohat Acha ho,
Wife: Aray Choro Naa,
Husband: Itni to Chor Raha hon, Ab aur kitni choron
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek utility store k bahar lambi line thi:
1 Aadmi bar bar line mai ghusta, log usko pakr k peechay phenk dete.
Aadmi: Lage raho, Main Bhi Aaj Store Nahin Kholunga. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Apko garmi lagti hai tu kia kartay ho??
Sardar: AC ke qareeb baith jata hon
Admi: Phir bhi garmi lagy tu kia karty ho?
Sardar: Phir AC ko ON kar laita hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa:-sher ka pinjra khula reh jaae to kya ho sakta hai?
Banta:-sher chori ho sakta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Abdul Sami (few years ago!)
Lalu to Rabri: Agar tum batao ki is bag ke andar kya hai, to sare eggs tumare, agar batao kitne eggs to 8 ke 8 tumare, aur agar tum bata do ke ande kiske hain to vo murgi bhi tumari.
Rabri: Lalu Ji, Koi hint do na?
by Pak101.com (few years ago!)
The teacher asked Jimmy, "Why is your cat at school today Jimmy?" Jimmy replied crying, "Because I heard my daddy tell my mommy, 'I am going to eat that p*ssy once Jimmy leaves for school today!'"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek moti Aurat ne chor pakra or
us k uper baith gayi or naukar se
kaha- ja police ko bula
Naukar : Meri chappal kahan hai ?
Chor bola abey meri pehan le or jaldi ja....lolz
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi patni....!
by Pak101.com (few years ago!)
Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.
Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.
Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.
by Pak101.com (few years ago!)