I Had Already Seen Tht Movie
Sardar:
I Saw My Wife Going To A Movie With Strange Man
Friend: Did U Follow Them Inside?
Sardar: No! I Had Already Seen Tht Movie
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Newly married couple
.
Wife:
Humari shadi ko pure 24 ghante ho gae hai
.
Husband:
Ur dekho lgta hai jese kal he ki baat ho
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko rota dekhkar Banta ne pucha kya hua?
Santa : Meine 2 ton ka AC kharida,
ghar aakar tola to sir 35 kilo ka nikla!
by Pak101.com (few years ago!)
Police ne Sardar ko pkr lia
Police: tm ne 20 aadmi kese maray ?
Sardar: Bus Ji main gaddi tez chala reya c, jadon main brake laye,
te pata laga ke brekaan e fail ne,
fer main samney vekhya te 1 pasay 2 banday ja raye c
te dujay pasay 1 baraat ja rai si
Hun tusi dasso main gaddi kiddar maarda?
Police Officers: jis taraf 2 admi c thora nuqsan honda!
Sardar: Main v ehi sochya si par jadon main ona wal gaddi morri te o nus k barat vich varr gya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan bachpan se heran-o-pareshan our Tension mai tha
.
.
Yai soch kar ke mairi behn ke 2 bhai hai, owr maira 1 bhai kion?
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa Ki Kamar Mein Bahut Dard Ho Raha Thha, Biwi Se Bola.
Santa: “Ja Sath Wale Sharma Ji Se Iodex Maang Ke La”
Patni: “Ji, Par Wo Log Denge Nahi”
Santa: “Haan Hai To Bade Kanjoos Or Kamine Log, Chal Apni Hi Almaari Se Nikaal Le“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan 2sre Se:
O Yara Humare Pait Me Gas Hy…!!!
2sra Pathan:
Khuda Ka Shukar Hy K
Petrol Nahi Hy Wrna
Amrica Qabza Kr Leta..!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband:begum 1 cup chai bna do.
Wife:kia
husband:me ne kaha aik chahe bana don.
by Sabir shah (few years ago!)
Mian Biwi mei jhagra ho raha tha. Aakhir Shohar bola:
Begum ye masla humein Larai se nahi Aqal se hal karna chahye!
Biwi:Haan haan.!!
Ta'kay tum Jeet jao?:-
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne Bus Me Ek Ladki Ko Chhed Diya
Ladki: Tumhare Ghar Me Maa Behen Nahi He Kya??
Santa: Kya Pata Me To Subah Se Ghar Se Bahar Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10 kerchief free!!!
Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo ponchne ke liye
by Pak101.com (few years ago!)