Police ne Sardar ko pkr lia
Police ne Sardar ko pkr lia
Police: tm ne 20 aadmi kese maray ?
Sardar: Bus Ji main gaddi tez chala reya c, jadon main brake laye,
te pata laga ke brekaan e fail ne,
fer main samney vekhya te 1 pasay 2 banday ja raye c
te dujay pasay 1 baraat ja rai si
Hun tusi dasso main gaddi kiddar maarda?
Police Officers: jis taraf 2 admi c thora nuqsan honda!
Sardar: Main v ehi sochya si par jadon main ona wal gaddi morri te o nus k barat vich varr gya.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 821 views
Similar Jokes
Ek Pathan ki Chappal kisi ne Chura li,
Woh Seedha Qabristan Pohancha Aur Wahan Baith kar Kehne laga:
Chor ko Kaha Dhonda Jaye 1 na 1 Din to Yahan Aayega na.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Bachey Ko Exam Me Koi Sawal Nahi Aata Tha
Bachey Ne Hr Ques K Neche
|||||||||||||||
....
.
.
.
.
.
.
.
.
Es Tarha Ki Lines Laga Kar Neche Likh Diya.
Scratch Kar K Answer Parh Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Angraiz pathan se: Whats ur name?
Pathan: "OMER DARAZ KHAN".
Angraiz: Whats mean of ur name?
Pathan soch k "Long life khan".
by Abdul Hannan (few years ago!)
New Sign board at a Pakistani Petrol Pump
“Please Don’t Smoke
here!
We know Your Life has no value
But
Petrol is very expensive”:-D:-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A father was teaching
the spelling of word “ASSASSINATION”
to his child.
He says:
ek Gadha(ASS),
uspar ek aur Gadha(ASS)
jispar Mein(I),
aur mujh par sara Desh(Nation)
by Pak101.com (few years ago!)
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
by Pak101.com (few years ago!)
A sardarji Doctor falls in Love
A sardarji Doctor falls in Love with a Nurse.He writes a love letter to the Nurse :- I Love U sister....
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pappu Pinko ko pasand karta hay, aur Pinki Pappu k bhai ko… Jab k Pappu k bhai ko Pinki ki behan achi lagti hai aur Pinki ki behan ko Pappu pasand karti hai.
Halan-k Pappu pehle hi Pinki ko chahta hai…. Ab jab-k Pinko ko Pappu acha nahin lagta aur Pappu ka bhai Pinki k liye razi nahi hay aur Pappu Pinki ki behan se pyar nahin karta jab k Pinki ki behan ko Pappu ka bhai acha nahin lagta… To ye unka personal problem hay.
Aap kyon apna dimag kharab ker rahe ho!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ik Baniya ki chhatri me mori thi.
Sardar Ji: Lalaji umbrella me mori hai, nayi umbrella kharid lo.
Baniya: Arre, baarish ruk jayegi to pata kaise chalega!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Itnay saray log football ko laat kion mar rahay hain?
.
Admi: Goal karny ke lie
.
Sardar: Gol hi tu hai, owr kitna gol karengay?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)