saradr & doctor
A sardarji Doctor falls in Love
A sardarji Doctor falls in Love with a Nurse.He writes a love letter to the Nurse :- I Love U sister....
by Abdul Hannan (few years ago!) / 985 views
Similar Jokes
Teacher:Jurmana mafi ki Aplication
likho..
Sardar:Jurmana kina a?
Teacher:5 rupay.
Sardar:Ay ly 5 rupay baapu ne kya c
5,10 rupay wastay kisay kanjar di
minnt ni krni….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ne apni Qaza Namaz ada krny ki sochi
Namaz se pehly unchi awaz me niyat ki
2 rakat Namaz Qaza Fajar
4 November 1996
5:20 purana time.
ALLAH O AKBAR
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ravan to Doctor: Dr saheb mujhe kai dino se loose motion ki shikayat ho rahi hai.
Doctor: wo to hona hi tha "Dus input aur ek output."
bhala kaise nahi hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12
glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper-
Q wapis kiya ?
Santa-
ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai . .
by Pak101.com (few years ago!)
ladki ka baap-tum mere ladki se kitne mahine se pyaar karte ho.
Boy-char mahine se .
Baap-main kaise maanu.
Boy-aur paanch mahine ruko,yakin ho jaayega
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :agr quiad azam ek din k lye zinda ho jaen to kia karen ge.
Student:pakistan k mojoda halat dekh kar pakitan waqas angreez k hawale kar den ge
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan apny mehman sy:
''O Yara, iss Pankey k neechey betho, tumhe swaab hoga."
Dost: Swaab, wo kese?
Pthan:
Hum ye panka msjid se utaar k laee hy..
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Father was watching Fashi0n TV,
suddenly his younger Son came . , . . &
Father diplomatically said:
‘ Ghareeb larkiyan hen,kapre lene k lye b paise nhi’
Son: ‘ Is se b ghareb dekhni hai to CD hai mere pas’
by hearthackervsgirls (few years ago!)