Karachi's Girls.
Karachi's Girls.
1st: Main Tou Us SeShaadi Kro'n gi JoHandsome Ho Aur Tum ?
2nd: Main Tou Us SeShaadi Kro'n Gi Jis kGhar UPS Laga Hoga ... ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1068 views
Similar Jokes
Teacher :If a=b and b=c then a=c,
now give me the practical example of this principle from your real life.
Student :I love you sir,and you love your daughter,which means I love your daughter.
by Pak101.com (few years ago!)
Hitler says,
"There is no word like IMPOSSIBLE in my dictionary"
Sardar says: Ab bolne se kya faayda? "Jub kharidi thi tab hi check karna tha na"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dunia Mai Sab Se Dukhi Aadmi Kon Hai?
Panipuri Wala !
Kaise?
Kyu Ki Ladki Kuwari Ho Ya Married "BHAIYA" Hi Bulati He.
by Pak101.com (few years ago!)
ak pathan ka bacha hua Docter ne Kha mubarik hu Bacha hua h
pathan ne kha Kya 20 saal pehley shade hue the bacha hua h wo b choota saa
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Handsom boy class m aya Sari
Girls Dekhte hi diwani.
Lrky ne aate hi kuch kaha tu girls
behosh
.
Socho kia kaha?
.
.
.
.
.
.
.
Baji jaga dein jharru lgani hai..
by haleema sadia (few years ago!)
Best way to purpose a girl.
Take her to sea,
Say her to sit in a boat.
Then take the boat in the middle of sea.
Then say Marry Me
or Leave My Boat
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji Standing Below A Tube Light With A Open
Mouth..
WHY?Because His Doctor Advised Him “Todays Dinner Should Be Light”
by Pak101.com (few years ago!)
Jailer: phansi se pehle kisse miloge?
Santa: Biwi Se Jailer: Maa-Baap se nahi
Santa: Maa-Baap to agla jnm lete hi mil jyenge biwi ke liye sala phir 25 saal wait karna padega!
by tanveer hussain (few years ago!)
Ladki: Mujhe Q Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Behan
Nhi Hai Kya......
Ladka: Hai, Isliye To Dekh Raha Hu...... Ladki:
Matlab?? Ladka: Meri Behan Ko Bhabhi Chahiye..
by Tanveer Hussain (few years ago!)