bhikari- ae bhai 1rupaya dede
bhikari- ae bhai 1rupaya dede,3din se bhookha hu
santa-3 din se bhookha hai to1rupaye ka kya karega?
b- wajan tolunga kitna ghat gaya hai!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1082 views
Similar Jokes
My uncle lost his dog last week.
I said why don't you put an advertisement in newspaper?
Uncle replied: Don't be silly, my dog can't read newspaper..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Carpainter Se :
Bohat Mazbot Bed Banana Q Ke
Mere Betey Ko Bahoo Pe Charna Hai
Carpainter :
Aisa Mazbot Bed Banaoon Ga Ke Pora Mohala Bhi Charh Jaye To Bhi Nahi Tote Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar pappu k saamne sher aa gaya…
usne upar dekhte huye kaha:
“bhagwan, main to mar gaya”
Us din bhagwaan ji bhi mast mood mein the,
Upar se awaaz aayi:
“ek patthar utha, aur sher k sarpe maar de”,
Pappu ne patthar uthaya aur sher ke sar per maar diya,
Phir upar se awaaz aayi :
“Beta, mara to tu ab hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:
Tum itny chotay ho meri Jawani ka Bojh kaisy uthao gay,
Child:
Janu manta hun k CHUHA Bori utha nhi sakta Mgr PHAAR to sakta hy na...
by Mazhar Khan (few years ago!)
The challenge the writers of How i met your mother have faced with the Ted-Zoey relationship - since it's established from the outset that she isn't The Mother - is how to keep it interesting even tho ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tamam Pakistanio ko inform kia jata hy k hr match hm nhi jeet skte q k baqi teams yahan apne ABBA ki Barat ma nhi i hy!
A Pblic Service Msg by
Shahid AFRIDI:)
by Hassaan Chohan (few years ago!)
Ek moti Aurat ne chor pakra or
us k uper baith gayi or naukar se
kaha- ja police ko bula
Naukar : Meri chappal kahan hai ?
Chor bola abey meri pehan le or jaldi ja....lolz
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 patan 12 floor pe office me betha
tha 1 admi aya or bola,Gul Khan
tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi
pthan ne 12 floor se jump lagadi
Niche girte waqt 10th flor pr yad aya
k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr
yad aya k hmari to abi shadi hi ni hue
or gir kr yad aya k hmara name to GUL
KHAN hi nahe.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)