Koi Aisa card
Aik Larki Dukan Daar:
Koi Aisa card hay jis me likha ho k me tum se aur sir tum se pyar karti hoon
Dukandar: haan hai
Girl: Tu Phir aisa karo
Kay
2 darjan pack kar do
by Mohammad Ali (few years ago!) / 883 views
Similar Jokes
English class-kid: Me sleep with dad last night Madam corrected : NO beta,I slept with dad last night..
Kid : Aap mere sone k baad aayi hogi.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Dukhandar se ye suit kitne ka hai?
Dukhandar: 1500 ka
Larki: Uff aur wo wala
Dukhandar: Do dafa Uff
by Mazhar Khan (few years ago!)
Machar Ka Bacha Pehli Bar Urha.
Jab Wo Wapis Aya
To Us K Baap Ny Pucha:
Urh K Kaisa Laga?
He Replied:
Bohat Maza Ayaa,
Muje Dekh K
Har Koi Taaliyan Baja Rha Thaa….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Elaan ho raha tha - "Ek Baccha mila hai, Jin ka hai aa kar le jaye."
Santa aya aur kehne laga - "Mujhe bhi dikhao JIN ka bacha kaisa hota hai....
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga..Aur Bola:.Mai Pehlay He Dara Huwa Hon.Aur.Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
John called his doctor’s office for an appointment.
I’m sorry, said the receptionist, We can’t fit you in for at least two weeks.
But I could be dead by then!
No problem. If your wife lets us know, we’ll cancel the appointment.
by Zia Rasool (few years ago!)
DENGUE SONG
BHEGAY PANK MERE
PYASA DUNK MERA
LAGEY AMRIT SA MUJHEY KHOON TERA
KABHI MERE SAAT AIK RAAT GHUZAR
TUJHEY KARDO MEIN BIMARA
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Rail Ki Parti Par Lait Gaya
1 Admi Ne Kaha Kia Kar Rahe Ho
Train Aye Ge To Mar Jao Ge
Pathan : Mere Uper Se Jahaz Guzar Gaya Kuch Nahi Hua
Train Kya Cheez Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Phool wala:
Sahab ye phool apni girl friend ke liye lejayen..
Admi:
Meri koi girl frnd nahi...
...
Phool wala:
Phir apni mengatar ke liye lejayen..
Admi:
Meri koi mengatar bhi nahi..
Phool wala:
Phir apni biwi ke liye lejayen...
Admi:
Meri koi biwi bhi nahi..
Phool wala:
Ae duniya ke khush kismat insaan! Meri taraf se yeh phool Muft leja! :
by Pak101.com (few years ago!)
Modern Day Break Up..
Gal: I Wanna Break Up With U..
Boy: Why??
Gal: Bcoz U Didnt Comment On My Pic On
FACEBOOK!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)