Zarori Ilan!

Zarori Ilan!
1st Dec, se bijli bilkul khatam ho jay gi,

1st Dec se tamam log apnay apnay UPS

wapda k kissi bhi office se recharge karwa saktay hain.
Shukria.

by Pak101.com (few years ago!) / 934 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar was laughing in class room a girl

Sardar was laughing in class room a girl
came to him and said stand up! who are you?
Sardar: who are you?
Girl: I am monitor.
Sardar: Then I am C.P.U

by hearthackervsgirls (few years ago!)
JAAN Tum kahan ho

Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:

"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."

Please meri Madad karen

by Pak101.com (few years ago!)
1 Ladka Pepsi Samne Rakh Ke Udas Baita Tha

1 Ladka Pepsi Samne Rakh Ke Udas Baita Tha

Dost aaya Pepsi Pee liya aur pucha Yaar tu Udaas Q Hai……??

Dost bola Yaar Aaj ka Din hi Bura hai

Subah GF Se Jhagda Ho gaya

Raste Me Car Kharab Ho gayi

0ffice Late Pahuncha To Boss ne Naukri Se Nikal Diya

Ab Suicide K Liye Pepsi Me ZAHER Milaya Wo Bhi tu Pee Gya

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kal Muje 10 logo ne Peeta

Banta: Kal Muje 10 logo ne Peeta.
Santa: Phir tune kya kiya?
Banta: Maine kaha salon ek-ek karke aao.
Santa: Phir?
Banta: Phir kya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta !

by Mazhar Khan (few years ago!)
Time Kya Hua H?

SANTA-Time Kya Hua H?
BANTA: 2

S-Apki Ghadi Radio Se Mili H?
B-Ji Nhi Sasural se

by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?

2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye

by Pak101.com (few years ago!)
Gf and Bf chatting in Romantic mood

Gf and Bf chatting in Romantic mood..
.
Bf- Janu bore ho rha hun, ek joke suna na.
.
Gf- okkkk... I LOVE U...
.
Bf- Acha tha, or ek suna...
.
* Blocked...

by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar ki beti ko kisi ne sms kia

1 sardar ki beti ko kisi ne sms kia
i love u

sardar gusse me beti se bola:
jis ne sms kia he usay me dekh lunga filhaal tum us ka sms usay wapas bhejdo.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sceme wali bottle


Ek Pathan Scheme Wali Bottle Ka Dhakan Bar Bar Khol K Band Kar Raha Tha.

Kisi Ne Pucha Kya Hua?

Pathan: Khocha Dhakan Mai Likha Hai
"Try Again"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi

Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi

O ZARA zara TOUCH ME touch me touch me!

Tabhi 1 larka utha or larki ko chu lia or

Bola Himmat Hai To Aagey Gaa k Dikha!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

One friday night

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook