Kon Banega Carore Pati

A Pathan Was Playing
“Kon Banega Carore Pati”

Shahrukh Khan Asked:
“Apne Baap Ka Naam Batao”

Pathan Replied:
“Hu Ko Pagal Samajhti Haikya?
4 Options Kidhar Hain..

by Pak101.com (few years ago!) / 1174 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Facebook lover

"Hurting Lines By a Facebook lover"
.
Doesn't Matter If U Don't Like My Status;
.
.
.
.
.
.
.
But Pls Don't UNLIKE after LIKE..
It Hurts like HELL.. :-(

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Which is more important to us

Teacher : Which is more important to us,
the sun or the moon?
Pupil : The moon.

Teacher : Why?
Pupil : The moon gives us light at night
when we need it but the sun gives us light
only in the day time when we don’t need it.

by Pak101.com (few years ago!)
Ande Or Bacche

Teacher: Zameen par rehne wali janwer bacche deti hai, Hawa mein urne wali andey deti hai!

Woh konsi cheez hai jo hawa mai bhi urti hai or bacche bhi deti hai??

Student: "Air Hostess!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Mere Dada ne 1857

Sardar: Mere Dada ne 1857 ki jung mein 8 dushmano ki taangein kaat di thin..

Dost: Gardanein Q nahi kaatin?

Sardar: Wo koi pehle hi kaat gaya tha..

by Pak101.com (few years ago!)
Tumre passkya hay?

BUSH:Humary pass BritnyJulie Robert Anjelina Jolisab ha!Tumre passkya hay?

MANMOHN SINGH:Humary pass Imran Hashmi he!Bhej do sab ko 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Apni Wife Ke Sath Coffee Shop Gaya

Sardar Apni Wife Ke Sath Coffee Shop Gaya, hot Coffee order Ki, Coffee Atte Hi wife Se Bola Jaldi Jaldi pee. Wife Boli Kyu? Sardar Bola Hot coffe Rs. 5 and Cold Coffee Rs. 10.00

by Tanveer Hussain (few years ago!)
come so0n honey

Height of Shock

Maalkin – kya hoa tum 3 din kaam pe nahi ayi ?

Kaam wali – Mem saab maine to facebook pe status update kardia tha ke … ” Going to gaaon for 2 days ”
aapke husband ne comment b kia tha
” have a safe trip, come so0n honey ” :-P

by Mazhar Khan (few years ago!)
freeze me susu kar aaya…

Chota baby- mummy raat ko jab me susu karne gaya to bathroom
Ki light jal gayi,
Mummy- haramjade tu aaj fir freeze me susu kar aaya…!!

by Pak101.com (few years ago!)
3 Poltry Forms ki Inspectn ho rhi thi.

3 Poltry Forms ki Inspectn ho rhi thi.

Inspectr:
Tm Murghion ko kya dety ho?

Pathan:Bajra

Inspector:Wrong Food Arrest him.

Inspector:Tm kya dety ho.?

2nd pathan:Rice

Inspector:Tm B ghalat ho.
Arrest him

3rd pathan ghabra k bola:
hm to sb Murghion ko 5,5 rupay de deta hai jis ka jo dil chahe kha le.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Tere result da ki banya?

Santa: Tere result da ki banya?
Pappu: Miss kendi aey es class wich ik saal hor laggay ga?

Santa: Saal pavain 2,3 lag jawan par fail na hovin mera puttar.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook