Restaturant Me Koi Tifin Sath Le Jata Hai Kya
Wife: "Tum GOA ja rahe ho to
mujhe apne sath kyu nahi le
jate?"
.
.
.
Husband: "Are pagli, Koi
Restaurant jata hai to Tiffin
sath le jata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
(Rated 3 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
Bcha Dabang dekh kar aya
School mein sir :
baita tumhare sare ans galat hein marks de to kahan?
Bcha :
KAMAL KARTE HaiN MASTER JI.
MARKS HI TO MANG RAHE HAIN,
CHUP CHAP DE DO WARNA THAPAR MAR K BHI LAY SKTE HAIN.
Sir:
Badtamiz
bcha:
BADTAMIZ SE YAAD AYA,
AAP K PAPA KAISE HAIN?
Sir:
Nikal ja meri class se,
bcha:
CHUP CHAP SE MARKS DE DO
WARNA ANS SHEET ME ITNE CHED KARENGE K CONFUSE HO JAOGE K MARKS KaHAn DEN OR ZERO KAHAN DAIN!
by inayat khan (few years ago!)
These two Scottish characters are chatting. One of them then pulls out an expensive looking pocket watch from his pocket to check the time.
"That's a fine watch you got there!" says the other.
"Yeah it is, isn't it? I got it from my grandfather," says the guy with the watch. "Really?"
"Yeah, he sold it to me on his death bed."
by Pak101.com (few years ago!)
Bhakt-Baba Koi aisa job batao,jaha mujhe kam na
karna pade,Log apna kam khud kare aur mujhe
paise bhi de. SWAMIJI-Ja beta,SULABH
SHOUCHALAY me Naukri kar le..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Baar Gaanv Mein Bade Budhon Ko Padhane Ki
Government Ne Scheme Chalai.
Ek Class Mein Teacher Padhane Laga Aur Bola: “A For Apple, B For Ball, C For Cat”
Lekin Wo Bechare Samajh Nahi Pa Rahe The To Teacher Ne Dehati Tarike Se Padhana Theek Samjha Aur Padhana Shuru Kiya.
Teacher Bola: “A For Arshad Ki Maan, B For Begum Ki Maan, M For Mahmood Ki Maan, N For Nasruddin Ki Maan, Z For Zahid Ki Maan”
Aise Hi Padha Kar Ek Din Test Lene Ki Sochi, Teacher Ne Board Par W Likhkar Ek Ko Khada Karke Puchha.
Teacher: “Batao Ye Kya Hai?”
Ek Utha Aur Bola: “Ji Ye Lag To Mahmood Ki Maan Rahi Hai Lekin Iski To Koi Taangon Ko Ulta Kar Gaya“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 4 metar lamby pipe se hukka pi raha tha.
Dost:itne lambe pipe se kiun pi rahe hu?
sardar:dockter ne kaha hai tambaku se door raho.
by Sabir shah (few years ago!)
Chupke se parhna ye ak Ganda SMS hy. .
.
.
.
.
.
.
Ak larka ak larki se milny jata hy. .
.
.
.
Aur !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Gobar main Gir jata hy. . .
.
.
Cheee cheee
cheee
Dekha kitna ganda SMS hy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
On a romantic day sardar’s girlfriend asks him,
“Darling on our engagement day will you give me a ring?”
Sardar : “Ya sure, from landline or mobile”.
by Asim Raza (few years ago!)
Jyotishi: Tumhe kaisi biwi chahiye?Man: Mujhe chand jaisi biwi chahiye,jo raat ko aaye aur subha chali jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Hum 25 behan bhai hai.
Friend: Kia aap kay ghar family planning walay nahi aatey.
Pathan: Aaye they school samajh kar chaley gay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pagal dentist se:
kya dard k baghair daant nikaal lete ho?
Dr: nahi
Pagal: Main nikal leta hn.
Dr: wo kaise?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)