A Group Of Elephants Wer Siting On A Street
A Group Of Elephants Wer Siting On A Street
A Sexy Femal Elephant Pases By Them
Then A
Loafer Elephant Said.
Wow!
Wat A Figure!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 906 views
Similar Jokes
Ek bhanebaj kramchari ka dada us ke daftar mein ja ker uske boss se bola: Iss daftar mein sunil naam ka aadmi kaam karta hai, mujhe us se milna hai weh mera pota hai
Boss ne muskura ker kaha: Mujhe afsos hai, aap der se aaye hain, weh aapki arthi ko kandha dene ke liye chutti laker ja chuka hai
by Pak101.com (few years ago!)
Main Ne Jo Apni Girl Friend Ko Kaha
Kay PARDAY Mein Raha Karo Jaan.
Us Ne Police Ko Keh Diya
My Boy Friend Iz Taalibaan.
(‘.’)
//”/\ Oh Teri
_/”\_ Khair.
by Abdul Sami (few years ago!)
Customer To Shopkeeper: Teri Dukan To Mithai Ki Hai Tera Dil Nahi Karta Khaane Ko...
Shopkeeper : Mithai Khaane Ko Dil Bohat Karta Hai Magar Abba Cheezian Gin Ke Jaata Hai Is Liye Choos Ke Rakh Deta Hoon
by Abdul Hannan (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by inayat khan (few years ago!)
Pathan k ek jumlay ne Photographer ko pagal kar dia:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Yara passport size photo nikalo
Lekin mera Chappal bhe aana chaheye"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan to dukandaar.
bhai jaan cigrate to dena,
Dukandaar:
Kon Sa?
Pathan"
Jis main se dhooa niklai........
by Raju (few years ago!)
Sardar Khoti ko kiss ker raha tha.
BV dekh kar heran reh gai.
Wai tenu sharam ni aandi KANJRAA
Srdar:
Hun assi tere chakar vich purani yari te ni chad
sakday na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Molvi Pathan Se: Ghusal k Kitne Faraaiz Hain ?
Pathan: 3
Molvi: Shabash Kon Kon Se?
.
.
.
.
.
Pathan: Shampoo, Saabun Aur Toliya.
by Mohammad Ali (few years ago!)
T.T: Bachy ka Tckt Half nai pora hoga, iske Umer 12 se zeada hai.
Baap Ghusse Se: Iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal to meri shadi ko hue hain.
T.T: Me yahan ticket chk Krne Aaya hun,
Gunahon ka Aiteraf Sunne nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Papa:Beta, mummy bahut chup-chup baithi hai kya baat hai?Beta:Papa, mummy ne LIPGUARD maanga tha, maine FEVIQUICK pakra diya...
by Pak101.com (few years ago!)