Ek Larki Sardar Se Takrai Aur
Ek Larki Sardar Se Takrai Aur Boli:
I Am Sorry.
Sardar:
I Am Dilgeet Singh
Nyc 2 Meet You Miss Sorry ..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Wo Shetan jo Ramzan me band nai hoye unki 4 Nishanian
1.Hath me Mobile ho ga
2.Angutha Buton pr hoga
3.Msg Perh kr Hansy ga
4.Pir Sochega k kisko Forward kero
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: muzpe shayari karo na..
shayar: ye resham si julphe karti hai andhera..
ye resham si julphe karti hai andhera..
Ho ja takli aur kar de savera
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ko 500 or 50 Note Chaapne ka tender Mila.
Kanjoos Santa Ne kagaz bachane k liye Ek Taraf 500 or Dusri traf 50 ka Note Chhap Diye.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Bus Me Pori Seat Par Pheal Kar Betha Tha
Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mange
Pathan:Oye Tere Ko Pta Nahe K Me Kun He?
Aadmi Dar Gaya Aur Khara Raha
Next Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mangi
Pathan Ne Phr Bharm Karwaya
Us Ne Pathan Ko Pakar Lia Aur Kaha Bta To Kun He?
Pathan:Muhammad Gul Khan Zai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota
hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke
numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO
ke
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher : What's the difference between boy and a girl?
Tina : they are naughty, we are beauty..they have muscles, we have nipples they have a pole and we have a hole..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Fakir To Santa: Aapke padosi ne pet bhar k khana khilaya he, Aap b kuch khilao.
Santa: Yeh lo HAJMOLA..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Agar Quiad Jinnah ek din k liye
Zinda ho jaye tu kiya karengy?
Student:
Mulk Zardari say lekar wafis Angrezon
Ko de dengy aur sorry b keh dengy!!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan ne pehli bar aaina daikh kar bol: Esko tu kahin daikha hai
Boht dair sochny ke baad bola:Oye yai tu wahi bagerat hai Jo shadi ka album
mai hamara bewi ke sath betha hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 ladka choclte kha rha tha..1 admi -beta itni choclte nhi khani chahiye….Boy – mera dadaji 106 sal tak jiye..Aadmi -wo choclet khate the..Boy- nhi wo apne kam se matlab rkhte the…
by Pak101.com (few years ago!)