Banta was driving
Banta was driving his car on d road. Traffic
inspector stopped him
B: I'm learning car driving
Insp: Without d instructor?
B: Correspondence Course
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1020 views
Similar Jokes
Sardar:Tum shadi shuda ho?
Pathan: Han, humara aurat say shadi hua ha
Sardar: Bewakuf, to kia mard se b shadi hoti ha
Pathan:Han humara bahen ka hua ha.
by Pak101.com (few years ago!)
The more you read and
observe about this Politics thing,
you got to admit that each party
is worse than the other.
The one that.s out always looks the best.
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek Aadmi Ko Court Ki Peshi Pe Gavah Ke Tor Pe Bulaya Jata Hai
Vakeel Us Se Pehla Sawaal Puchhta Hai
Vakeel: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Chup Rahta Hai
Vakeel Ne Fir Jor Se Chillake
Kaha: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Is Baar Bhi Chup Raha
Vakeel Ko Gussa Aa Jata Hai Aur Wo Gavah Ko Gale Se Pakad Ke Bolta Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan Amma rozana bus my conductor ko kaju or badam khany ko dia karti thi.
conductor : Amma ap mujhy roz kaju, baam khany ko kiyo deti hi.?
Amma : Mere dant to rahy nai beta sirf choos k phenkna acha nai lagta . socha kisi k pait me hi chaly jaen
hahahahahaaaaaa....
by @irha@ (few years ago!)
Teacher: "Al-Bairooni" k Baap ka Naam batao.
Pathan bohat soch kar bola:
"Al-Androoni"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye .
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher
Batao Daryaaft or Ejaad me kya farq hai ?
Pathan
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya
or phir.
dono ne mil kar mujhe EJaad kia.
by Pak101.com (few years ago!)
Dil Cheer Ke Dikhaun, To Dard Dhondh Na Paaogay,
Dil Cheer Ke Dikhaun,
To Dard Dhoondh Na Paogay..
Kiyunke Dard To Mere Daant Me Hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
kya Baat hai, Jab Dekho tab Pregnant Hi Rahate Ho Yaar, Jab Bhi Message karta Hu,
Tumhare Delivery Report Aa Jati Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar On Cycle
Hit Lady Accidently
Lady Says: Break Nahi Mar Sakta Tha Kya?
Sardar:Poori Cycle To Mar Di..
Abhi Break Kya Alag Se Maru?
by Pak101.com (few years ago!)