KiaTumhari ghari sahi waqt batati hai
Do pathan apas mein baat kar rahe the
Pehla bola
KiaTumhari ghari sahi waqt batati hai
Doosra Pathan
Batati tu naheen daikhna parta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
Pathan ne Ghar ka Darwaza ukhara or kandhe pe rakh k Bazar me gaya
1 Admi ne poucha: Khan, Kia Darwaza Bechna hy
Pathan: Nhi yara, Tala Khulwana hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
'In a group 3 friends were explaining to their 4th Pathan friend that Pathan’s a....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mere Ghar K Samne Se Bhagi Ek GHODI.
Wah Wah
Mere Ghar K Samne Se Bhagi Ek GHODI.
Phir Bhage Tum
Aur RAB NE BANA DI JODI. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
SANTA ki 1 tang ki haddi toot gayi
Hospital gaya to waha 1 admi ki dono tange tooti dekhkar bola
"Kya aapki 2 biwiyan he"
by Pak101.com (few years ago!)
Du dost class main late aye, teacher pehle se: tum late kiun howey?,
pehla larka: mera 5 rupess gumm ho gay thy,
ustad doosry larke se: aur tum?
sir main unn per paon rakh kar khara tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ladki Ne Apne Premi Se Ek Din Bade Hi Pyar Bhare Andaaz Se Puchha
Ladki: “Janu, Tumne Mujh Mein Aisa Kya Dekha Ke Tumhe Mujse Pyaar Ho Gaya?”
Ladke Ne Sprite Pee Rakhi Thi Sidhi Baat Boli
Ladka: “Oh Janeman, Tera Sab Kuch Dekhne Ke Liye Hi To Tujhse Pyar Kiya Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek makhi ki halat bht kharab thi woh doctor k pass gai,
Doctor: kiya hua?
Makhi: bus chai(tea) main gir gai thi, Parhne wale sahab ne choos choos ker halat kharab ker di.
by Pak101.com (few years ago!)
Marwadi Ladki Ne Apne Boy-Friend Ko Bola
Girl-Friend: “Janu, Tum Mujhe Apni Ye Diamond Ring De Do”
Boy-Friend Bhi Marwadi Hi Tha, Puchha: “Kyun?”
Girl-Friend: “Ise Dekh-Dekh Kar Main Tumhe Yaad Karungi”
Boy-Friend: “Tum Chaho To Aise Bhi Yaad Kar Sakti Ho”
Girl-Friend: “Kaise?”
Boy-Friend: “Ye Soch Kar, Ke Tumne Diamond Ring Mangi Thi Aur Maine Nahi Di“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur
raha tha!
Wife romantic hokar:
Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola:
Mere garm pani se kyu nahay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pessenger : Agr Sub Trains Late Hon T
Pessenger :
Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?
.
.
Phatan :
Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida .
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)