1 admi k ghar k samne
1 admi k ghar k samne gadha mara parha tha
Isne Municipal Committee ko phone kia,"Mere ghar k samne gadha mara parha hai utwalen"
Jawab mila "wahin dafan kardo"
Woh admi kuch der tak khamosh raha, phir jal kar bola:
"Dafan to kar deta magar mene socha k iski ki aolaad ko to khabar kardon
by Pak101.com (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Musafir (Gard se): gard saheb kia gari chalne mein itna waqt hai keh main chaye pi aayon.
Gard: is kay yakeen dilane kay liye mein khud aap ke sath chal sakta hon chaye pine kay liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati-Patni Juice Corner Par Gaye.
Pati Ne Ek Banana Milk Shake,
Aur Patni Ne Do Orange Juice Liye.
Payment Ke Time Waiter Ne Maalik Ko Aawaj Di.
Waiter: “Bhaiya Ka 1 Kela Aur Bhabhi Ke 2 Santre Kaat Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor - Jab apko pata tha chhipkali apke Kaan me ja rahi hai,... to aap chup kyo the?
Patient - Pehle cockroach gaya tha, maine socha use pakadne ja rahi hogi. Isiliye main chup thi.
Par yeh toh cockroach ko khake andar so hi gaya. Isiliye nikalne aya hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar told his servant: Go and water the plants.
Servant: It's already raining.
Sardar: So what take an umbrella and go
by Pak101.com (few years ago!)
Question: “Income Tax Aur Caller-Tune Mein Kya Similarity Hai?”
Answer: “Dono Ka Paisa Hum Bharte Hai, Maza Koi Aur Leta Hai.“
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
by Pak101.com (few years ago!)
In Zardarion say dosti achhi nahi Faraz,
Tu Sadar-e-Pakistan hay kuchh to khayal kar !
by Abdul Sami (few years ago!)
Lawyer: Now that your case is settled, I'd like to explain my fees to you.
You owe me $600 now and $355.85 a month for the next 48 months.
Client: "I've never heard of such a fee schedule! Why, it sounds so much like car payments!"
Lawyer: "Yeah, you're actually right -- mine."
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar servis shopes ki
dukan py:
Bari guratean dandy oo,,
jutti ne tay 2 din vi nahi
kadday…
Dukandar:
Huwa kia hai??
Sardar:
.
.
.
.
Hona ki c
Chuki gai ay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa:chal race lagate hain, jo harega wo rs.1000 dega. banta :thik hai par mujhe rasta nahi pata . santa:bas tu mere peece peeche rehna. banta :thanx bhai.
by Pak101.com (few years ago!)