Agr kbi Spider Man LAHORE Aa Jae,

Agr kbi Spider Man LAHORE Aa Jae,

Tou Subha TV Channelz Pr Sb Se Pehle Kya News Hogi?

.

.

.

.

.

.

Spider Man

MOCHI gate

ßijli Ki Taron

Mein Phas K Halaak ! ! !

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 928 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 sardar k ghar me billi rhti thi

1 sardar k ghar me billi rhti thi sardar billi se tang akr usy kahi chor aya. gar aya to bili ussy pehly ponch chuki thi.sardar bili ko dobara kahen dor chor k aya bili pher us sy phly gar ponch gai.sardar ko boht gussa aya ab wo bili ko boht hi zyada door chorny gya. wahn sy usny wife ko phon kya.
sardar:bili gar pnch gai ya nhi?
wife:han pnch gai hy
sardar:Us kamini se bol k mujy aker ly jaye mein rasta bhol gya hon..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa school me hans raha tha,

Santa school me hans raha tha,
1 ladhka bola chup kar
santa:-Q,tum kon ho..?

Ladhka:-main moniter hu
Santa bola:-main CPU hu...Ab bol...

by Pak101.com (few years ago!)
Yar jahaz jab chalta hai to..

Sardar to pathan!
yar jahaz jab chlta hai to us ka
darwaza q band hota hai?
pathan”
kafi dair sochny k bad.
yar koi (juice) wala na char jay.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Main churail hoon

A sardar passing through a jungle.
A churail stops him & says:
HOO HOO HA HA,Main churail hoon.

Sardar: janta hoon teri ek behan
mere ghar main bhi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Dost kase mara?

Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar :
Pata Nahi Wo Bola Mere Pet
Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di

by Tanveer Hussain (few years ago!)
COMPROMISING" Does Not Mean

COMPROMISING" Does Not Mean You Are Wrong And Your WIFE
Is Right,

It Only Means That The Safety Of Your HEAD
Is Much More Than Your EGO !

by Pak101.com (few years ago!)
Tmhare Papa Kitne Saal K He

Bnta- Tmhare Papa Kitne Saal K He

Santa- Jitne Saal Ka Mai Hu
B- Kaise

S- Jis Din Mai Paida Huwa Usi Din To Wo Papa Bane

by Pak101.com (few years ago!)
janu i m missing u very much

girl on phone.
Girl: janu i m missing u very much where r u since morninG….
.

.

.
boy: abi tou bat hoi hai hmarai 2 min pehlay.
.

.

.

.

.

.

girl: oh! phr se tujhay hi lg gai call..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
wife:mere irade bade nek

wife:mere irade bade nek hai,aap 1000 me se 1 hai. Husband: dimag ke hum bhi don hai,pehle ye bata kamini,baki ke 999 kaun hai…

by Pak101.com (few years ago!)
Koshish Krna k Umr qaid Ho

QATIL:Koshish Krna k Umr qaid Ho,Phansi Na Ho
SARDAR WAKIL:Tm Fikr Na Kro
AFTER ADALAt
QATIL:Kia hua?
WAKIL:Bht Mshkl Se Umr qaid Hoi,Adalt Toh Riha Kr Rahi Thi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook