Pathan ne chori ki
pathan ne aik ghar ma chori ki...
sab kuch lutny k bad
jaynamaz bhi utha li....
Malik bola: "ye Jaynamaz tau chorr jao"
Pathan:
Khocha hum tum ko kia kafir nazar ata hai.. :D :D
by WAQAR (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Snta k bete ka accident hua
Doc:Apke bete ki 2no leg katni padegi
Snta sir pakad lia
D:Kya hua?
Snta:Kal hi Nalayk ko nyi chapal dilayi thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Tinku: Mera Kutta Tommy Kho Gaya Hai.
Mintu: To Tum Kisi Akhbar Me Vigyapan Kyo Nahi
Dete.
Tinku: Usase Kya Hoga?
Tmmy Ko 2 Padhna Nahi Aata.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhikari:Kuch Khana Dedo
Admi:Tamatar Khao
Bhikari:Roti Dedo
Admi:Tamater Khao
Bhikari:Tamater Hi Q?
Wife:Ye Totla Hy Keh Rha Hy
Kama-Kar-Khao
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Jab B m tumhre ghr khana khata hu
Tumhara kutta mere khane ko ghoor kar dekhta h KYO?
MOLU-kyuki kutta apni Plate phchanta h mere dost.
by Pak101.com (few years ago!)
Oooooooooooooooo!!!Huzoor bhad mein gaya tera suroor,
Surat se tu lagta khajoor,
Bidi Ki Factory ka majdoor,
Chal Ho jaa Dooooor,
Saale Langoor.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Raat film main ek chudail kabhi mere aage,
khabhi mere peechhe ghoom rahi thi…
Jeeto: Koun si film thi ?
Santa: Apni shaadi ki movie thi!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Office Mein Aayi Ek Nayi Secretary Ne Apne Boss Se Ek Din Puchha
Secretary: “Sir, Aap Ki Biwi Mujhe Itni Shak Bhari Nazron Se Kyun Dekhti Hai?”
Boss Ne Ek Lamba Saans Choda Aur Bola: “Kyunki Tumse Pahle Wo Meri Secretary Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan 1930 men manzoor hogaya tha!
Per azad 1947 men kun hua?
.
.
.
17 sal se faisla kar rahe the k pathan kon leyga aur sardar kon leyga!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Saw A Man Stealing A Purse
Theif: There Is 1000 Rs
In The Purse.
We Can Take 50-50
Santa: OK..OK
What About The
Remaining
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy 2 doctor:-
Meri girlfriend pregnant hai. . Par maine to protection li thi...
Doctor:- Ek kahani suno
Ek shikari ek Gun ki jagah ek umbrella le Gaya... achanak Lion samne aaya toh usne umbrella ka handle khicha aur fire kiya... Lion wahi mar Gaya...
...
Boy:- Impossible kisi aur ne goli mari hogi... Doctor :- Exactly ...!
by Pak101.com (few years ago!)