Santa ne challenge kya
Santa ne chalenge kiya.....
"Ke wo kutubminar ko sar pe rakh k mumbai le
jayega"
Saare news wale waha pahuch gye....
Tab bola "Bas koi utha k sar pe rakh de"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1104 views
Similar Jokes
Santa ke lips jale hue the
Banta: Kaise jale
Santa: Wife ko railway steation drop krne gaya tha.
Banta: To?
Santa: Khushi ke mare.
Train ke engine ko choom liya :*
by Asim Raza (few years ago!)
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep - not screaming, like the passengers in his car.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka Aur Ladki Dono Haath Mein Haath Daale Jaa Rahe The,
Usi Waqt Ek Shararti Bachha Aaya Aur Bola,
Bachha: “Bhaiya, Kal Wali Didi Jyada Bhadiya Thi”
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar sarak paar karte howe tarak se takra gia jab hosh aya to logon ne pocha ap ko gari nazar nai ayi thi.
Sardar: nazar aai thi par us pe likha tha "too lagh ja sadi khair he"
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(
Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki mangni hoi, usey pata chala k uski mangaiter
ka kisi se koi affair nahi tha, us nay yeh keh ker mangni tor di
k jo kisi aur ki nahi ho saki wo meri kia ho gi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa mango juice ka glaas le kar baitha tha
Banta aaya aur fataak se juice pee gaya.
Santa – Meri to yaar kismat hi kharab hai. Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi, ghar me chori ho gayi, nalke me
paani nahi, ghar me light nahi.
Aab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha
aur wo bhi tu pee gaya saale!
by Pak101.com (few years ago!)
A Boy Was Going With His Girl Friend
Friend Asked : Who Is She?
Boy : My Cousin.
The Frend Said: Last Year She Was My Cousin.! :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan :chilkay samait KELA kha raha tha.
Admi: Is ko cheel to lo.
Pathan: Cheelne ka kia zarurat hai,hum ko yaqeen hai is k andar KELA he hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
A management student hugged a girl..
girl surprised: what is this?
Boy replied: direct marketing dear.
*girl slapped the boy*
Boy:what is this?
Girl: customer’s feed back!
by Tanveer Hussain (few years ago!)