Lady call in firebregade
Lady call in firebregade: Hello meray ghr mein aag lg gae hai
Admi: pani dalo
Lady: dala tha aag nhi bhuji
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Admi: fay mojaan kro asi keri pepsi sutni si :p
by Pak101.com (few years ago!) / 878 views
Similar Jokes
Wakeel:talaaq karwane k 10 hazar rupee lon ga
husband:pagal ho gae ho 1 hazar me shadi karwai thi
wakeel:dekh liya hai na saste kam ka anjam
by Sabir shah (few years ago!)
New Teacher: "Anbody Who Thinks He Is Stupid, Stand Up"
Pathan Stoodup.
Teacher: Are You Stupid?
Pathan: Nahi! Aap Akeli Khari Thin. Mujhe Acha Nahi Lag raha Tha.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Nursery CLASS Ka Bacha Bola
Mam Main Aap Ko Kaisa Lagta Hun?
Mam- SO SWEET
BACHA Apni Side Ke Larke Se Bola-DekhaMaine Kaha Tha NaLine Marti Hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ki maut bijli girnay say hui
par uski laash muskuratay hue mili
baghwan ne pucha aisa kyun?
toh sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya
ae”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Guy was searching these words on Google:
"How to tackle a wife.."
.
.
.
Google Search Result:
"Even We are searching"...:-D
by lescol (few years ago!)
Teacher bijli khan se ati hai
Bacha:mere mamun k ghar se
Techer wo kaise
Bacha jab bi light jati hai abu kehta hai pher kat li salon ne
by Sabir shah (few years ago!)
Faqeer: ALLAH k Nam pr kuch dedo
Ghar se larki boli kuch nahi hai muaf karo..
FAQEER: Chalo Apna Number hi day do
Baba Dua b kary ga aur msg b?
by shaukat (few years ago!)
Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.
Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?
?
?
Socho?
?
Microsoft..
(My crow soft)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar aik deewar k sath kahra susu karne main masroof the kah chat pe khari aurat boli
Oye “nazar nhi aa raha deewar hai”
Sardar: thora angel change kar k daikho nazar aa jae ga
by Pak101.com (few years ago!)
Why does Waheeda Rehman never change her SARI in the movie Guide?
B'coz Devanand says - 'O mere humrahi mera hath thame chalna, badle dunia SARI tum na badalna'..
by Pak101.com (few years ago!)