Sachin ki century nahi hone denge
Sachin ki century nahi hone denge
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey
by Pak101.com (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Son: Dad, what is an idiot?
Dad: An idiot is a person who tries to explain his ideas in such a strange and long way that another person who is listening to him can"t understand him. Do you understand me?
Son: No.
by Pak101.com (few years ago!)
If girls could read minds
.
.
.
.
. .
.
.
Every second a man would get
slapped.. :p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)
1 Bacha Bahut Der Se Ro Raha Tha.
Maa: Mele Lal Ko Kya Chahiye
Toffee Biscuit YaChocolate
Bacha: Bas 1 Munni Chaiye
by Pak101.com (few years ago!)
Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?
Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi
Dr: What problem.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dost asked to sardar:Truck Dekh Kr Tum dar Q jatay Ho?
Sardar replied: 1 Truck Driver Meri Biwi Ko Le Kr Bhag Gaya Tha..
Hr Bar Lagta Hai Jesay Usko Wapis Krnay Aya Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Miraasi ka bacha school daakhil ho gaya
Teacher ne kaha 2 ka pahaara sunao
Wo sharmatay howe bola
Miss G Tussi Naal Niki Niki Tolki Wajao
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Salesman: Hum pathano ko koi cheez nahi baichtey,
Pathan after 1 month clean shave with 3 piece suit: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,
After 2 months full angrez ban k gaya: What’s the cost of that FIRIJ
Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,
Pathan gusay mein: Tujhe kaise pata chal jata hai k mein pathan hon?
Salesman: Kyun k yeh FIRIJ nahi “ALMARI” hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Sardar Exam Dene Gaya To
Apne Saath PLUMBER Ko Le Kar Gaya Kyun?
Aray Yaar Simple Hai
Us Ko Yeh News Mili Thi
K Paper Leage Ho Gaya Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria
Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”
Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D
by Tanveer Hussain (few years ago!)