Sachin ki century nahi hone denge

Sachin ki century nahi hone denge

Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.

Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?

Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey

by Pak101.com (few years ago!) / 891 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sache dil se dua

Lady Teacher:Agar sache dil se God se dua ki jaye to woh puri hoti hai..
.
.
.
Pappu: Rehne do madam Agar aisa hota to Aaj aap waha nahi,
.
.
.
.
meri Bahon me hoti… ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy kaisi ho Girl fine

Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((

by Pak101.com (few years ago!)
pathan in school

Ek pathan ko school main techear ne kaha:

Translet into english
(Ham Sab Umeed Se Hain)

Pathan:
We are all Pregnant.

by Abdul Hannan (few years ago!)
kutta mar gaya

pathan proposed girl with romantic poetry:kutta mar gaya razai me,mai pagal hoon teri judai me.
gobar pay machar beth nahi sakta pathan teray bin reh nahi sakta.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Cheeni Aur Ataa

1 American, 1 Chinese aur
1 Pakistani Chaand Per Gaye.
Teeno Ne Neechay Dekha To Zameen Per 1 Lambi Line Nazar ayi.
American:
Ye NASA Ki Building hai
Chinese:
Nhi Ye Deewar-E-Cheen He
Pakistani:
Oye Paglo Na Ye Building He Or Na Deewar
Ye To Utility Store K Bahir cheeni & Aata lenay Walon Ki Line He.

by Abdul Sami (few years ago!)
Computer Science filed? Ki lerhki? Boys ko kaisay gaali de gi?

Computer Science filed?
Ki lerhki?
Boys ko kaisay gaali de gi?
.?
.?
.?
.?
.?
.?
Pedaishii Error ?
.?
.?
Virus k bachay ?
.?
.?
Internet explorer Jaise Bekaar Browser ?
.?
.?
.?
.?
Windowsssss 98 Kay Keeeeeeeeday ?
?
?
1 click marungi to zameen se Delete ho kr seedha asmaan me Install hho jaye ga{(554)} ?
.?
.?
.?
.?
.?

by khalid hussain (few years ago!)
Doctor and Sardar

Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??

by hearthackervsgirls (few years ago!)
kali

Duniya ki her kali aik din phool ban jati hai, magar wo konsi kali hai jo kabhi phool nahi banti??
.
.
.
.
CHIP 'KALI'...
:D

by tahir bashir (few years ago!)
Papa Ghar Par Hai?

Postman Doorbell Bajata Hai.
Ek Bachha Mooh Mein Cigarette Liye Aur Hath Mein Beer Glass
Pakde Hue Bahar Nikla.

Postman: “Beta, Papa Hai ?”

Bachha: “Abe Bhootni Ke, Mujhe Dekh Ke Lagta Hai Baap Ghar Pe Hoga“

by Pak101.com (few years ago!)
Girl-Plz Send Me Some Good Jokes.

Girl-Plz Send Me Some Good Jokes.
.
.
.
.
.
.
BOY- Me Padhai Kar Raha Hu...

Aftr 2 min..

GIRL-Kya hua, Aur bhejo n?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook