Santa went to see a girl for marriage
Santa went to see a girl for marriage
Girls Parents decided to let them be alone to talk
Santa: Behanji aap kitne bhai-behan ho?
Girl: Pehle 3 the AB 4 HO GAYE
by Pak101.com (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan-
Yaar molvi saab ne meri
Bohat beizati ki
Major Rohail-
Kyu?
Pathan-
Humne Molvi sab ko sirf
Itna pocha tha k 14 August
Ka ROZA nafli ibadat hy
Ya Farz
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Funny Laloo found answer to the most difficult question ever: What came first- the chicken or the egg?
Hum jiska order pehle dunga, vahi pehle ayega na
by Pak101.com (few years ago!)
Brilliant Boy went 2 girl's home wid a rose 2 propose her.
He pressd bell. But her Dad opend d door
Boy : "Uncle plz support ANNA HAZARE"
by Pak101.com (few years ago!)
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu.
by ADNAN (few years ago!)
Ek sahebji ghabraye hue aaye aur biwi se bole: “Begam, aaj main office se aa raha tha ki raste mein ek gadha…!”
Itne mein unki bachhi bol uthi: “Mummy, Shyam ne meri gudiya tod di hai.” Pati ne phir kehna shuru kiya “Haan toh begam, main keh raha tha ki raste mein ek gadha…..!”
Itne mein unka ladka bola: “Mummy, Rita ne meri car tod di hai.”
Biwi ghusse mein aakar boli: “Bhagwan ke liye tum sab chup ho jao, mujhe pehle gadhe ki baat sun lene do..!”
by Pak101.com (few years ago!)
1st beggar: arey, tum kyu us cinema poster ko aise gur rahe ho?
2nd beggar: main hee is cinema ka producer hoo
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar got into a bus on 1st April when conductor asked for ticket. He gave
Rs.10/- and took the ticket and said April fool. I have pass.
by Pak101.com (few years ago!)
A man, after being hurt, calls 911 for help.
Man: Operator, operator, call me an ambulance!
Operator: Okay, sir, you're an ambulance!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!
GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!
by Pak101.com (few years ago!)