khaane baad neend ki goliya lee na aapne.

Doctor: bantaji, khaane baad neend ki goliya lee na aapne.

Banta: uff!! khaane ke baad zor se neend aa raha tha to maine goli lena bhool gaya

by Pak101.com (few years ago!) / 1322 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan galti se samunder me gir gaya

Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…;-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Man1 sitting with dog

Man1 sitting with dog.

Man2:Your dog bits?
Man1:No

Man 2 sits and the dog bits!

Man2 angrily, you said he does not bit!

Man:That is not my dog.

by Pak101.com (few years ago!)
Use the word "beans"

A teacher asked her students to use the word "beans" in a sentence. "My father grows beans," said one girl. "My mother cooks beans," said a boy. A third student spoke up, "We are all human beans."

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya



Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.

1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,

Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi

Dr: What problem.

Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…

by Mazhar Khan (few years ago!)
biwi ko thapad marne ke baad

biwi ko thapad marne ke baad pati bola ki aadmi usi ko marta hai jisse wo pyar karta hai biwi ne bhi repply mai kheech ke 2 mare aur dheere se boli aap kya samjte ho mai aapse pyar nai karti

by Pak101.com (few years ago!)
Laloo and Rabri

Laloo and Rabri were on an African Safari when a lion suddenly dragged Rabri with his jaws.

Rabri: Shoot him, Shoot him!

Laloo: Wait! Wait! Let me change the battery of my camera.

by Pak101.com (few years ago!)
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din

Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?

by Mazhar Khan (few years ago!)
A girl currently change her

'A girl currently change her status on facebook

"i got my period"

10 gys l....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Khan sahab ap larki k bajaye

Sardar Pathan se:
Khan sahab ap larki k bajaye larko se sex kyun karte hain,
Pathan: O sardar ji
Mard ka muqabla Mard se hona chahiye.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1k ladke ke chere pr infection

1k ladke ke chere pr infection ho rha tha toh
uske dad ose doctor k paas le gye..

checkup krne k baad doctor bola..

apni gf ko bolo lipistik ka brand change kare..tume Lakme se Allergy h

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook