Taxi driver to sardar
Taxi driver to sardar:-
Sardar ji petrol khatam ho gaya ha gaddi agay nahi ja rahi
sardar: Koi gal nahi gaddi piche lelo
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
GOLU: Tum bheek Q mangte ho kuch kaam kyon
nahi karte
Bhikari: Sahab kaam to tabhi karu jab is dhandey
se fursat mille
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu: Mummy raat ko jb
main susu karne gaya to
bathroom ki door kholi toh
light apne aap hi jal gaye
Mummy: Haramjade tu aaj
phir freeze me susu kar aya
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Aaj papa ne pitayi kar di
Banta : Kyun?
Santa : Meine to sirf itna pucha “KAMINE” film
dekhne chal rahe ho ya ghar pe hi “BLUE” film dekhoge
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bar Husband Apni Wife Ke Sath Apne Sasural Jaata Hai
Ek Din Vahan Husband Biwi Se Kahta Hai: jaan plzz love
me.
Biwi sharmate hue : Nahi Ye Mere Papa Ka Ghar Hai.
Funny Husband: To Kya Mere papa Ka Ghar Red Light Area
Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rs To Hon..
Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pthan se kisi ne pucha: Radio or Akhbar me kya farq hy?
Pthan (Boht sochny k baad)
Dekho yara
bat ye hy k
“Radio me ap Rotiyan to nhi Lpait sakty na?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband asks, Do you know the meaning of WIFE.
It means...Without Information Fighting Everytime!
WIFE satys No, it means -
With Idiot for Ever
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl Pathan se:
Jab ap k pas mubil hy
aur
mary pas b hy
to ap ne LETTER q bheja?
Pathan.. O ham ne tum ko call kya tha us me larki boli
PLZ-Try-Letter
by A. Sami (few years ago!)
In a Law College Professor taking lecture on Law Of Finance Professor: Which is the most important LAW of Finance for starting a New Business? The Student replies: Father-in-Law
by Pak101.com (few years ago!)
Injection room ke baahar notice board
Koi mar nahi jata injection
lagwane se Galib Bass
uthne baithne ke andaaz badal jaate hain… ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)