Queen Elizabeth & Pathan
Queen Elizabeth & Pathan were havng candle light dinner.
Queen says-Pass d wine u divine!
"Pathan thinks-"how poetic"!Pathan says-"pass d roti u moti":D
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 842 views
Similar Jokes
Pakistan ka matlab kia?
BOMB DHAMAKAY OR AGHWA!
yeh tera pakistan hai yeh mera pakistan hai
yeh os ka pakistan hai jo sardar-e-pakistan hai
log kehtay hein k pakistan Zinda Baad!
hum kehtay hai......
pakistan se Zinda Bhaag
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
Agar Do Peepal K Darakhton Ko
Aik RaBi Se Baandh Diya Jaye
To Us RaBi Ko Kya Kahen Ge?
Sardar: Us Rabi Ko Bolenge
“Nokia” (Connecting Peepal):-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Nayi Aayi Dulhan Ko Saas Apne Pass Bitha Ke Samjha Rahi Thhi.
Saas: “Beti Ab Tum Mujhe Apni Maa Or Apne Sasur Ko Pita Hi Samjhna”
Tabhi Darwaje Par Ghanti Baji, Bahu Ne Darwaja Khola To Pati Aaya Tha.
Saas: “Kon Aaya Hai Beti?”
Bahu: “Maan, Bhaiya Office Se Aaye Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Air Hostes 2 Lalu:
Sir, Are You Vegetarian Or Non-Vegetarian?
Lalu: I Am Indian!
Air Hostes:No Sir! Are You Shakahari Or Masahari?
Lalu:Na Re Sasuri I Am Bihari!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: What happened in 1869?
Student: Mahatma Gandhi was born.
Teacher: What happened in 1873?
Student: Gandhi was four years old.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardarji goes to the see Jurassic Park and when the Dinosaurs start approaching he is cowering in his seat when his friend asks him "Kyon Sardarji, kya baat hai? Dar kyon lag raha hai cinema hi to hai"
Sardarji replies "Aadmi hoon aur akkal hai, pata hai ki cinema hai lekin voh to janwar hai, usko kya pata "
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Usay pehli bar BuS me dekha tha
Wo mere samny wali seat par bethi thi
Wo bar bar muje sir sey pao tak dekh rhi thi
Us ne muje ishara kya
Ma moqa pa k us k pas gya
Ahista sy pucha
G Farmaey
Usne sharmate hue kaha
"Bhai ap ny pent ulti pehni hui he"
\(' ')/ | |
_/ \_
by Pak101.com (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed
room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay
nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara
phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat
nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade
mil gaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)