Movie

A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria
Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”
Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 960 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Teacher- Murgiyon ki taange chhoti kyun hoti hai.??

Teacher- Murgiyon ki taange chhoti kyun hoti hai.??
.
*
*

Sonu- Sir, agar murgiyon ki taange Lambi huiiii toh
Ande gir kar toot Jayenge.

by Pak101.com (few years ago!)
"MERI" or "katreena KAif"

"MERI" or "katreena KAif"

Ki 1 Aadat Same Hay

What . .?

Na Main Usay MSG Karta Hon

Na Woh MuJhe MSG Karti Hay...

Ye hota h pyar smjhy???

by Pak101.com (few years ago!)
expecting reply

Teacher: Why didn't you answer me?
Pupil: I did; I shook my head.
Teacher: You don't expect me to hear it rattling
from here, do you?!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
The Story behind "Ladies First"

The Story behind "Ladies First"

Long ago, a man and woman were madly in love, They wanted to marry. parents did't approve. They decided to suicide together & planned to jump from mountain. The man couldn't bear to see his sweet heart fall. he convinced her that he will jump first. He jumped.

The woman never jumped.
Thereafter, all men decided
"LADIES FIRST" :-D

by lescol (few years ago!)
Why do gals prefer Love marriag

Why do gals prefer Love
marriage ???
.
.
.
. .
.
.
.
.
. because
'' Well Known Kamina ''
is better than
'' Unknown Namuna '

by Pak101.com (few years ago!)
1 Gujjar ki MAJJ

1 Gujjar ki MAJJ Masjid me chali gai.

Molvi sahib ne Gujjar ko bohat danta.

Gujjar bola Molvi sab janwar c ghalti nal aa gya kadi sanu wekhya je

by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Main Abhi-Abhi Beauty Parlour Se Aa Rahi Hoon…

Girl: Main Abhi-Abhi Beauty Parlour Se Aa Rahi Hoon…
.
.
.
.
.
Boyfrnd: Are!!! Aaj Bhi Band Tha Kya…???

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teachar: Kya tum aisa kuch kar

Teachar: Kya tum aisa kuch kar sakte ho jo koi aur nahin kar sakta?

GOLU: Sir, mai apni handwriting padh sakta hun

by Pak101.com (few years ago!)
Sindhi And Shopkeeper

Sindhi: Yeh banana kaisay diya?

Shopkeeper: 1Rs.

Sindhi: 60 Paisa ka deta hai?

S.K: 60 paise mein to sirf chilka milega.

Sindhi: Ley 40 paisay, chilka rakh aur kela day de..!!

by Pak101.com (few years ago!)
ladies suit

A Man goes to a shop: "I need a ladies suit..?"

Shopkeeper: "Sir, Begum kay liye chahiye ya koi achha sa dikhaon?"

by tanveer hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook