Movie
A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria
Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”
Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 960 views
Similar Jokes
Teacher- Murgiyon ki taange chhoti kyun hoti hai.??
.
*
*
Sonu- Sir, agar murgiyon ki taange Lambi huiiii toh
Ande gir kar toot Jayenge.
by Pak101.com (few years ago!)
"MERI" or "katreena KAif"
Ki 1 Aadat Same Hay
What . .?
Na Main Usay MSG Karta Hon
Na Woh MuJhe MSG Karti Hay...
Ye hota h pyar smjhy???
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Why didn't you answer me?
Pupil: I did; I shook my head.
Teacher: You don't expect me to hear it rattling
from here, do you?!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The Story behind "Ladies First"
Long ago, a man and woman were madly in love, They wanted to marry. parents did't approve. They decided to suicide together & planned to jump from mountain. The man couldn't bear to see his sweet heart fall. he convinced her that he will jump first. He jumped.
The woman never jumped.
Thereafter, all men decided
"LADIES FIRST" :-D
by lescol (few years ago!)
Why do gals prefer Love
marriage ???
.
.
.
. .
.
.
.
.
. because
'' Well Known Kamina ''
is better than
'' Unknown Namuna '
by Pak101.com (few years ago!)
1 Gujjar ki MAJJ Masjid me chali gai.
Molvi sahib ne Gujjar ko bohat danta.
Gujjar bola Molvi sab janwar c ghalti nal aa gya kadi sanu wekhya je
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Main Abhi-Abhi Beauty Parlour Se Aa Rahi Hoon…
.
.
.
.
.
Boyfrnd: Are!!! Aaj Bhi Band Tha Kya…???
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teachar: Kya tum aisa kuch kar sakte ho jo koi aur nahin kar sakta?
GOLU: Sir, mai apni handwriting padh sakta hun
by Pak101.com (few years ago!)
Sindhi: Yeh banana kaisay diya?
Shopkeeper: 1Rs.
Sindhi: 60 Paisa ka deta hai?
S.K: 60 paise mein to sirf chilka milega.
Sindhi: Ley 40 paisay, chilka rakh aur kela day de..!!
by Pak101.com (few years ago!)
A Man goes to a shop: "I need a ladies suit..?"
Shopkeeper: "Sir, Begum kay liye chahiye ya koi achha sa dikhaon?"
by tanveer hussain (few years ago!)