Dua ki Apeal
Dua ki apeal…
Ek bachi ha 17 saal ki bOhot he pyari
Dua karain
.
.
.
.
.
.
.
K wo mere sath set ho jaye =P =
by Mazhar Khan (few years ago!) / 775 views
Similar Jokes
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speedsy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side walyboard pe likha hy:YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rajnikanth enters BIGG BOSS 4. Next day.
Rajnikanth chahte hai ki BIGG BOSS confession
room me aayein! Rajnikanth has counted infinity
twice. Part of apple`s logo that is missing was
eaten by Rajnikanth.
Rajnikanth doesn`t shave. He just looks in the
mirror and dares hair to grow. Headlines of Today:
Ek train cycle ki chapet
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Larki Se 1 Larke Ne Dil Manga
To Larki Ne Kaha Kal Dungi
Next Day Larki Apne Sath Bacha Le Kar Ai
Or Larke Ko De Diya
Larke Ne Pucha Ye Kyun…?
To Larki Ne Kaha
.
.
.
Dil To Bacha Hai Jee
by Mazhar Khan (few years ago!)
Global Warning: Our next generations may not be able to see polar bears and tigers!
.
.
.
.
To hum kya kren? Hum ne bi to dinosaur nhi dekhy. Kbi shikayat ki?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Haara hua Match to koi bhi jeet sakta hai Faraz,
.
.
.
.
.
.
.
Jo jeeta hua Match haara de ussey
Misbah kehte hain
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pati Bahut Jyada Beemar Ho Gaya Tha, Aur Thik Nahi Ho Paa Raha Tha.
Patni Usko Shahar Ke Ek Bahut Bade Doctor Ke Pass Le Gayi.
Doctor Ne Achhi Tarha Se Checkup Kiya Aur Patni Ko Samjhate Hue Bola.
Doctor: “Inko Achha Aur Healthy Breakfast Do, Hamesha Inke Sath Achi Trha Se Bolo, Apni Koi Bhi Problem Inko Mat Batao, Ghar Mein Koi Bhi Tv Serials Na Dekho, Shopping Naye Kapde Aur Jewellery Ki Koi Bhi Deemand Bilkul Bhi Na Kare, Aisa Ek Saal Tak Karo Ye Bikul Perfect Ho Jayenge”
Ghar Aate Hue Raste Mein Pati Ne Patni Se Puchha
Pati: “Kya Kaha Doctor Ne?”
Patni Dukhi Man Se Boli: “Aapke Bachne Ki Koi Umeed Nahi Hai”
by Pak101.com (few years ago!)
I broke up my relation.. :( :( :(
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
with books ...
Bohat hogya yaaaarr... :p :p
Hmary bech main kuch
understanding hi nahi thi.. :D
by khalid hussain (few years ago!)
What's the difference between Ronald Reagan and Bill Clinton?
Ronald Reagan was an actor before he was President.
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse ka mangetar bari hasrat se: Janu, meri khuahish hai ke kash mera koi hadsa ho jaye to mai tumhare ward mai admit ho jaon, aur tum wahan meri khidmat karo.
Nurse (muskurate hue): Janu, tumhe mere ward mai koi hadsa nahi balkai moujza hi la sakta hai, kiyu ke mai Labour Room mai Delivery karwati hun.
by Tanveer Hussain (few years ago!)