Love is possible after friendship
Love is possible after friendship
but
friendship is not possible after love
because
medicines work before death
later nothing can be cured….!!!
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1136 views
Similar Jokes
Santa pi kr Scoter pe 1 Arthi Se takra Gya,
dead body gir Gyi Log Sante ko Pitne lage,
SANTA- Jo Gir gaya Usse To Punch lo Jyada Chont to nhi lagi.
by Pak101.com (few years ago!)
Laloo's Son: Papa, aapki shaadi me kitna kharcha aaya tha?
Funny Laloo: Meine kabhi hisab nahi lagaya, par mein aaj tak uss ke liye pay kar raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to pathan: Batao Pakistan ka Jhanda
Sab se Pehle Kahan Lehraya Gaya?
Pathan Boht Dair Sochne k Baad Bola:
Hawa Main.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Techr: why Taj Mahal considerd as a wonder of d world?
Student: Bcoz,Shahjahan built it witout taking any
loan 4m bank.... ;-)
Gud evening !!
by Pak101.com (few years ago!)
jab be gali me chalo nazre juka kar chalo
es se app ke ezat nai barte balke
kise ke gere hove pasie milne ke chance be bar jate
hain......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer :
When Is Your Birthday
Sardar :13th Oct
Interviewer :
Which Year ?
Sardar :
Oye Ullu Ke Patte
Every Year
by Pak101.com (few years ago!)
100 sardar 1 kashti me sawar thay,
k achanak kashti ruk gaai!
.
Aur
.
.
.
sub doob gaay
kaisay?
.
.
Sardar Thay Na!
Dhakka Laganay uttar Gaye!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Raat Mujhe ek Aadmi ne Chaqu dikha kar loot liya:
Frend: Lekin tere paas to humesha Gun hoti hai.
Pathan: Woh maine Chhupa di thi, Warna woh bhi le jata.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl: Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy: Sach?
Girl: Haa, Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)
Har maa ki 1 hi dua. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aag lag jaye tumhare is phone ko 24 ghante tuk tuk tuk tuk.
by Mazhar Khan (few years ago!)