Molvi sahib
Molana sahab jumay k khutbe mein: Ajkal cable pe
channel bohot kharab aa rahe hen!Pathan: Nahi,
hamare ghar to saaf aa rahe hain. Aap apna taar
check karo..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1111 views
Similar Jokes
Chilhood: When you make faces at mirror. Middle age is when mirror gets even.
Bald man: A person who has lot of face to wash and very little hair to comb.
Marriage: An institution in which a man loses his bachelor’s degree and a women gets her master’s.
Doctor: Who cures your ills by pills and kills you by his bills.
Alimony: A mode of payment that enables a women who at one time lived happily married to live happily unmarried.
Indian Film Heroines: If they display their assets, the producer recovers his liabilities.
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar: Main tang aagaya hon, Tum humesha Mera Ghar, Meri Car, he kehti rehti ho.
Kabhi Hamara bhi keh diya karo.
Ab Almaari main kya dhoondh rahi ho?
Biwi: Hamara Dupatta.
by Pak101.com (few years ago!)
Ik amir Sardar ko heart surgery ke liye blood ki zarrorat thi.
Ik garib Bania us ko blood donate karta hai. Sardar usko 5 crore ka inam deta hai.
Sardar ko ik bar fir blood ki zarrorat padti hai. Bania badi khushi se usko fir blood donate karta hai. Iss bar Sardar usko ik Cadburies Chocolate gift karta hai.
Bania kaaran poochta hai.
Sardar: Ab meri body me bhi Bania ka khoon dor raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Gadha: Yaar mera maalik Laloo mujhe bahut maarta hai.
Doosra Gadha: To tu bhag kyo nahi jata?
Pehla Gadha: Bhag to jaaun par vahan future bahut bright hai.
Malik ki khubsurat beti jab sharat karti hai to vo usko kehta hai teri shadi kise gadhe se hi karunga. Bus isi umeed pe baitha hoon..!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi ka Accident dekne pr Expressions in
U.S.A :- Oh My God!
Arrbi :- O La La
Australia :- Got a Hit
Paris:- oh shit
London:- oh No,
Indian.. Ram ram.
PAk:- Oo vajeya e anni da.
Hor vekh apni maa nu mur mur kay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ki shaadi k 3 mahine baad hi beta ho gaya.
Santa : Ye 3 mahine me bacha kaise ho gaya..??
Biwi : Aapki shadi ko kitna time hua hai..??
Santa : 3 mahine.
Biwi : Aur meri shadi ko..??
Santa : 3 mahine.
Biwi : Aur bachcha kitne time baad hua..??
Santa : 3 mahine baad.
Biwi : Total kitne mahine ho gaye..??
Santa : Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye! time ka pata hi nahi laga?!!
by Pak101.com (few years ago!)
Baap Ne Ane Bete Ko Computer Par Facebook Khole Dekha To Uske Pass Gaya Aur Bola
Baap: “Beta, Facebook Se Hatt Ke Bhi Ek Duniya Hai”
Ladka Khush Hote Hue: “Sachhi Papa, Zara Link To Share Karo, Please.“
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha: Abu mujhe motor cyle le kar den;
Baap: Beta Khuda ne yeh du tangain kiun dee hain? ;
Bacha: Aik kick marne ke leye, aur doosri gear dalney ke leye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aankho m aasun
chehre pe hasi
or dil m babasi hai
pehle Q nhi btaya zaalim ki teri ungli darvaaze m phasi hai!
by Pak101.com (few years ago!)
FATHER: How are your grades, son?
SON: Under water, Dad.
FATHER: Under water? What do you mean?
SON: They're below C level
by Tanveer Hussain (few years ago!)