Phansi se pehle
Inspector 2 Santa:
Phansi Se Pehly, Bata Teri Aakhri
Khwahish Kia Ha?
Santa:
Mery Pair Uper Or Sir Neechy Ker
K Phansi De Do-:)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 832 views
Similar Jokes
Santa to Bill Gates: Tusi bade pagal ho!
Gates: Why?
Santa: Surname Gates rakha hai. Or business WINDOWS ka karde ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher ITEFAQ Ka Jumla Banao
Pathan Student: Jis Din Mere Baap Ka Shadi Tha ITFAQ Se Usi Din Meri Maaan Ka Bhi Shadi Tha
by Pak101.com (few years ago!)
Tufani Barish Mein Ek Pathan
Ka Gadha Gum Ho Gya Tha
Pathan Dhonty Hoye 1 Park Pohanch Gaya Wahan 1 Larka Apni Girl Friend Ki Ankhojn Me Dewkhte Hoye Keh Raha Tha
Mujhe Tumhari Ankhon Main
Pori Duniya Nazr Aa Rahi Hai
Pathan : Dekhna Mera Gadha Nazar Aa Raha Hai Kya
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha raha tha.
Police wala kehta hai
“Chal ooye bahar aa kar kapry pehan
Teri Talashi leni hai!!
by HAQ (few years ago!)
Son:- papa aaj meri giirlfriend ka birthday hai, use kya du..... Papa:- dikhne me kaisi hai ? Son:- Mast hai.... Papa:- mera no. Dede !
by Pak101.com (few years ago!)
Judge:-pichi baar bhi tum 500 rupyee churaane ke ilzaam main pakde gaye the.
Chor:-huzur,500 rupyee s kitne din kaam chalaya ja sakta hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Akhbaar wala ek haryanavi filmon ke hero ka interview leve tha. Uste poochan lagya,
"Jungle mein thaare aage sher aaje to tum ke karoge?"
Hero bolya,
"Arre manne ke karna se, pher to jo bhi karega woh to susra sher he karega!"
by Pak101.com (few years ago!)
Tapane Ki Had.
Bacha Dukaan Daar Se:
Uncle Safeguard Sabun Hai?
Dukaan Daar: Ji Haan Hy!!
Bacha:Haath Dho Ker
1 Rupe Wali Kulfi Dena..!
by Pak101.com (few years ago!)
Golu: Doctor sahab, yeh dawai saarey shaher mein kahin bhi nhi mili.
.
Doctor: Arey, dawai to mai likhna hi bhool gaya,
yeh toh mera signature hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
Sardar ne idhar udhar dekha
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Tanveer Hussain (few years ago!)