Santa ko 500 or 50 Note Chaapne
Santa ko 500 or 50 Note Chaapne ka tender Mila.
Kanjoos Santa Ne kagaz bachane k liye Ek Taraf 500
or Dusri traf 50 ka Note Chhap Diye
by Pak101.com (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
A young boy Died, his mother Cried abi mere BACHE ne dikha hi kiy tha ,
Paros ke larki kaan me boli,
Don’t Worry Aunty!! Me ne sab kuch Dikha Diya Tha ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
INSULT AND WIFE ARE SAME!!
we like it only when , it's of others :D
by Zaid Mughal (few years ago!)
Common Sense
Pathan aur Sardar paani peenay gai, glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b toota hua hai…
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
America Se 1 Pathan Ne
Apni Maa Ki Dead Body Pakistan Bheji Jis K Saath Letter Tha
K Ama Ki Dead Body Aap Ko Mil Gai Ho Gi,
Ama Ne Jo Kapron K Ooper
2 Shirts Pehni Hyn Wo Bhaiyon K Liye,
Left Hand Me Jo Ghari Hy Wo Baaji K Liye,
Jo 5 Socks K Jory Pehny Hyn Wo Sab K Liye,
Ama K Sirhany K Nechay
Jo Choclates Hyn Wo Papu K Liye,
Ama K Balon Mai Jo Ponyan Hyn
Wo Pinki K Liey Hai Or Agr Ksi Or
Cheez Ki Zaroorat Hui
To Jaldi Bata Dena Abba Ki B Halat Kharab Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Docter:me tumhen aisi dawai dun ga k tm pher se jawan ho jao ge
sardar:aisa zulam na karna docter sahab mujhe pensin milne wali hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.
Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe
kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar
lena!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa:Yaar raat Me Suraj kaha chala Jata he??
Banta:Suraj kahi nahi jata he
Sirf andhere ki
Wajah se hum use
Dekh nahi paate...
by Pak101.com (few years ago!)
A Group Of Elephants Wer Siting On A Street
A Sexy Femal Elephant Pases By Them
Then A
Loafer Elephant Said.
Wow!
Wat A Figure!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Sardar Was Helping His Son
In Filling Admission Form.
SON:
Baapu Ye “Mothr’s Tongue” Walay Box Me Kya Likhna Hai?
SARDAR: Likh De Puttar “Very Long”
by Pak101.com (few years ago!)