Aao Hum Mil Kr Dua
Aao Hum Mil Kr Dua
kreain Ay ALLAH
Mufti Muneeb-Ur-Rehman Ki Begum k kapre Sehi Waqt pr tyaar ho jayen
pichley saal ki tarha 10:30 ELAN na ho k Kal Eid Hai………
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1187 views
Similar Jokes
2 leader 1 dosra pe ilzam laga rahe the
1st:mujhe to ye bi pta hai k tum kis k isharun pe nachte ho.
2nd:kaminay syasat me bv ka kia kaam
by Sabir shah (few years ago!)
Do bachche aapas main baat kar rahe the.
Pahle bachcha:-pata hai,mere papa kal nai mummy laye hain ,wo bahot achchi hai.
Doosra bachcha:- pata hai pata hai, pichle saal who meri mummy reh chuki hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to husband:- Tum bahar jate ho toh hamesha darr laga rehta hai
Husband:- Don’t worry jaldi aajaunga.
Wife:- Tumhari issi baat ka toh darr laga rehta hai..
by haleema sadia (few years ago!)
A boy of 1st class to her teacher.
Do you like me?
Miss. So sweet.
Student: When should I sent my
parents to your home?
Miss. Why?
Student: To talk about us.
Miss: What are you saying?
Student: For tuition.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya
Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi:
Apney Husband Ki Cheque Book...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman' se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi yahan se MBA kia hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Family Saw ""Sholay"" Movie
Came Back Home And Husband Romantically Said To Wife
"" Nach Basanti Nach""
Child Added
""Nahin Basanti Is Kute K Samne Mat Nachna""
by Mohammad Ali (few years ago!)
Main Ne Jo Apni Girl Friend Ko Kaha
Kay PARDAY Mein Raha Karo Jaan.
Us Ne Police Ko Keh Diya
My Boy Friend Iz Taalibaan.
(‘.’)
//”/\ Oh Teri
_/”\_ Khair.
by Hader Maher (few years ago!)
A boy came running to the kitchen. Boy: Dad, there is an ugly monster at the door. Dad (Looking at his wife): Tell him we have already got one!
by Pak101.com (few years ago!)
TV On karo….
Abhi abhi Government of Pakistan ne Ordinance jaari kiya hai
k
KhoobSoorat logon ko is mulk se nikal diya jaye ga
Aap to 100% save ho
.
.
.
Par mein kahan Jaaon??
by Mazhar Khan (few years ago!)