My Grand Father Lived For 96 Years
My Grand Father Lived For 96 Years
He Never Used Glasses
Sardar : Ya I Know
Few People Drink
Directly From Bottle
by Pak101.com (few years ago!) / 857 views
Similar Jokes
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Phatan bank lootne gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
...
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account mein jama kar do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Shame on you girls
.
.
.
.
.
.
.
.
Weather is getting hotter than u.... :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar
bagh gyia or tm hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dada ji: Puter mere ander sai daant le aa
Pota: Per Dada ji abhe khane ka time nahi hoa
Dada ji: Oh yar wo samne wali buddi ko smile pas kerni
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din me..
by Pak101.com (few years ago!)
Khoon se likh diya har diwar pe Uska Naam,
Khoon se likh diya har diwar pe Uska Naam,
Aur fir tod di har diwar jis pe likha tha uska naam,
Kyon Kia.
.
.
SPELLING MISTAKE THI
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Modern Insult-
.
.
Boy to Girl- I love you and want to marry you
.
.
.
Girl :- Apni shakal dekhi hai
.
.
.
Boy:- Dekhi hai tabhi to tere paas aaya hoon warna katrina kaif ke paas jaata…:p :O :D :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lady Teacher:Agar sache dil se God se dua ki jaye to woh puri hoti hai..
.
.
.
Pappu: Rehne do madam Agar aisa hota to Aaj aap waha nahi,
.
.
.
.
meri Bahon me hoti… ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
girl:if u will try to kiss me,main shoor machaoon gi
boy:lekin yahaan to kohi nahi
girl:to kia hoa formality to poori karni hai na
by Tanveer Hussain (few years ago!)