Ek pathan rozana rait ki bori

Ek pathan rozana rait ki bori cycle ke peechay rakh kar border cross karta tha.

bohat Dafa check karnay per bhi border force ko kabhi kuch na mila.

Akhir ek din khan ko rok kar pooocha giya;

khan sahib tum aakhir kis cheez ki smuggling kartat ho;

KHAN: cycle ki. G Ö Khöcha!!!

by Pak101.com (few years ago!) / 878 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

waqas bhai

Dulha Kmray Me Aatay Hun
Chair Se Takra K Gir Gya,
Dulhan (Ghabra k)Waqas Bhai
Aaram Se…
MORAL:Or Kro CznO sy Shadi:-)

by itrat batool (few years ago!)
Thailand or Switzerland

Boyfrnd rushes home: pack ur bag honey,I have won Rs10 crores in a lottery..

GF: Wow!Thailand or Switzerland?

BF:Who Cares? U just pack ur bag & GET LOST..:D

by Pak101.com (few years ago!)
painter pathan

Aik Pathan Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":

by Abdul Basit (few years ago!)
Police Wale Bhi Jeene Nahi Dete

Highway Par Police Ne Khan Ko Pakad Liya Aur Pucha.

Police: “Aap 180 Ki Speed Se Kyu Ja Rahe Ho?”

Khan: “Sir, Aap Logo Bhi Kamal Karte Ho Khud Hi To Board Pe Likha Hai – Yaad Rakhe Ghar Pe Koi Aap Ka Intzaar Kar Raha Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend apni girlfriend ko

Boyfriend apni girlfriend ko I love you kehta hai aur gir jata hai.

Girlfriend: Yeh kya kar rahe ho?

Funny Boyfriend: I'm falling in love.

by Pak101.com (few years ago!)
Complan

Ek Girl Fasi Laga Rahi Thi
GOLU Ne Window Se Dekha, Socho GOLU Kya Bola
Hoga?
Sirf Latkne Se Height Nhi Badhegi Mumy Ko Bolo
COMPLAN Pilaye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
DEVDAS Of 2012

DEVDAS Of 2012:
Maa Ne Kaha FaceBook
Chor Do
Abba Ne Kaha Mobile
Night Package Chor Do
Doston Ne Kaha Mobile
Se Balance Churana Chor
Do
Paaro Ne Kaha Bacardi
Peena Chor Do
Aur ek Din Aayega Jab
Paro K Bachhey Bolenge-
Maamu Ab To Hamaari
Mummy Ka Peecha Chor
Do :P

by Pak101.com (few years ago!)
Sandal nikalu kya?

Boy : Jaan-e-man… ees dil me aaja na!

Girl : Sandal nikalu kya?



Boy : Pagli, yeh mandir nahi… aise hi aaja!!

by khalid hussain (few years ago!)
Pathan

1 Pathan Bank lootny gia, Gun dikha kar sara paisa loot lia
Lekin Us ke hath kuch nahi aya
.
Kion?
,
Kionke Sara paisa us ne manager ko de kar kaha: "Yai sare paise maire account mai jama kardo"

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Baap vs beta

Besa:abu idher aao.
Maan:besa abu ko izat se bolte hain
beta:abu izat se idher aao

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook