Girl college
Pappu 2 God: Plz give me 1 bag full of money, a job
and 1 big vehicle full of gals.
God: Bless u!
2day Pappu is a bus conductor of a Girls College.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
Biwi ne New mobile or Sim li or socha Shohar ko Surprise don,
Shohar Room mei betha tha wo kitchen mei gai or shohar ko Call ki:
Helo Drling
Shohar ne halki Awaz me jwab dia: Tum baad me cal krna abi ‘kamini’ kitchen me hai
Hoor kero Surprise
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aunty, mummy ne chini mangi
hai.
Aunty: Aacha aur kia kaha
mummy nay?
Kid: Agar woh kamini na de, to
Pinki aunty se lay aana.
by Pak101.com (few years ago!)
Class Ki Group Photo Dekhte Hue
Teacher Baccho Se Kahne Lagi
Ki
.
.
. Jab tum Log Bade Hoke ye deko
ge to Kahoge,,
.
Ye Raju Hai Jo America Chala
Gaya..
. Ye Chandu Hai Jo London Chala
Gaya..
.
Aur Ye pappu Hai Jo Wahi Ka
WahiReh Gya.. :P
. .
.
Pappu gusse se Bola:”or Ye
Humari Kamini Teachar Hai
Jinka dehant ho gya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Khuda ka lakh lakh sukar
hai k pakistan 13 August ko aazad nai howa..
DOST: (Heran hote hoe) Q.??
Pathan:phir hum 14 August kese manaty!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr: I Have A Medicine,
It Will Make U Young Again!
70Yr Old Man:
No! I don't want to be Young.
Dr: Why?
Old Man:
I Will Not Get My Pension Then!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chooha sharab k glass me gir gaya.
Wahan se ek billi guzri to usne billi se kaha k mjhy yahan se nikalo phir chahy mjhy kha jana.
Billi ne laat mari glass gira diya.
Chooha nikal kr bhaga or bil me ja kr khara ho gya
Billi na kaha jhooty, dhoky baaz tm to keh rahy thy k mjhy nikalo beshak mjhy phir kha lena…
Chooha Muskuraya
Or Bola
Jaan naraz mat hona
Us waqt main Nashy me tha.;-)
by Hina Ali (few years ago!)
Pati:-jab bhi main is talwaar ko dekhta hoon to
mujhe ladai per jaane ka mann karta hai.
Patni:-to phir jaate kyon nahin?
Pati:-phir unki tooti hui taang yaad aa jaati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati Ghar Aate Hi Kalpata Hua Biwi Se Bola
Pati: “Tere Baap Ki Ungli Karne Ki Aadat Gayi Nahi?”
Patni Hairani Se: “Kyun, Ab Kya Hua?”
Pati: “Aaj Phir Se Pooch Rahe The, Meri Beti Se Shaadi Karke Khush To Ho Na“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek kanjus k ghar mehman aaey hua y thay.
Kanjus: Thanda peo ge ya garam?.
Mehman: Thanda.
Kanjus: Rooh Afza ya Pepsi?.
Mehmaan: Pepsi .
Kanjus: Bottle mein peo gay ya glass me?.
Mehmaan: Glass me..
Kanjus: simple glass me ya design wala?.
Mehmaan: Design wala.
Kanjus: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.
Kanjus: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.
Kanjus: Sorry Yaar hamaray ghar me Aisa glass nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
For job intrview Question.
British to Sardar: “where is abu dabi?”
Sardar:
“jis qubrastan ty Ami Dabi,
Ody naal e zara para kr k Abu dabi”.
by Pak101.com (few years ago!)