Its ME
Two blondes walking down the street. One reaches into her pocketbook for a make up compact and looks into the mirror. "This picture looks like someone I know" she says. The other one has a look and says, "Of course dummy, it's ME...."
by Pak101.com (few years ago!) / 1137 views
Similar Jokes
Man At Petrol Pump: “Full The Tank Of The Car”
Attendant: “Sir, Please Provide Me
Your Pan Card No.”
Man: “What, Why?”
Attendant: “Sir, Its A High Value Transaction“
by Pak101.com (few years ago!)
RAILWAY INTERVIEW of Pappu :P
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa gayi to kya karoge ?
Pappu :- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to ...?
Pappu :- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to ...?
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red na huyi to ...?
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun...? kya wo traino ki takkar rok dega ?
.
.
.
Pappu:- Jee nhi,
wo kya h na k usne kabhi 2 traino ki takkar nahi dekhi....P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Rita: AcHanak hi tum bacHat krne lagi Ho.
Gita: Ha yaHi mere pati ki akHari kwaHis tHi, dubte samay ve yaHi keH raHe tHe "BACHAO BACHAO"
by Pak101.com (few years ago!)
Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa
k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
customer:Bhai sahab is underwear ki kya garranty hai?shopkeeper:5 v manjil se kood k dekho,tum phat jayoge par underwear nahi...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Tab tak pyaar se pyaar mat karo,
Jab tak pyaar aap se pyaar na kare.
Agar pyaar aapse pyaar kare,
Toh pyaar karo ki pyaar kisi aur se pyaar na kare.
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu: Have you noticed that most heroes are married man?
Appu: Every married man is a hero.
by Pak101.com (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji.
by Mohammad Ali (few years ago!)