Boy said... Do u love me
Boy said... Do u love me just coz my father left me a fortune?
Girl said... No stupid, I'd love u no matter who left you the money!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 854 views
Similar Jokes
1 srdar fauj ma brti howa 2 din bad jang
lg gai Srdar ki topi pa goli lagi..
Srdar ne hathyar phaink deya Or chup kr
bola Aqalmand k liye ishara hi kafi ha..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't have any more work.
Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the right person in this case. You see, I won't ask you to give me work anyway!!
by Pak101.com (few years ago!)
Purane waqaton main ur Aaj kal main
Kya faraq hai?
.
Purane waqaton main na bijli hoti thi
Na bijli k bill
.
.
.
.
Aaj kal bijli to hoti nhi pr bijli
Ka bill zaror hota hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nepolian ek Sardarji ko bade garv se kehata hai : Mere dictionary mein impossible word hi nahi hai.
Sardarji bolata hai : To pahele hi acchi tarah se dekh lene ka na sab word hai ke nahi, aage se word rahenge wohi dictionary le.
by khalid hussain (few years ago!)
Exam sms
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!Ghar me 4 nokar the wo b garib
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband(rat 2 baje); neenad nai aa rahi hai.
Wife;kitchen me jao aur bartan saf kar do.
Husband;neenad me bol raha hon pagali
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar ki beti ko kisi ne sms kia i love you
sardar guse me:jis ne sms kia hai us ko to me poch lun ga. Filhal us ka sms use wapas kar do.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Sardr Public Bathrom Gia
Aur 2 Ghanty Bad Nikla
Bahr Betha Jamadar Bola:
40 Rupy
Sardar Bola: Me Tatti Keti Aa Yahoo Ty Chat Nai.
by Pak101.com (few years ago!)