Boy said... Do u love me

Boy said... Do u love me just coz my father left me a fortune?
Girl said... No stupid, I'd love u no matter who left you the money!

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 854 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 srdar fauj ma brti howa

1 srdar fauj ma brti howa 2 din bad jang
lg gai Srdar ki topi pa goli lagi..
Srdar ne hathyar phaink deya Or chup kr
bola Aqalmand k liye ishara hi kafi ha..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
That's all right, sir

Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't have any more work.

Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the right person in this case. You see, I won't ask you to give me work anyway!!

by Pak101.com (few years ago!)
Purane waqaton main

Purane waqaton main ur Aaj kal main
Kya faraq hai?
.
Purane waqaton main na bijli hoti thi
Na bijli k bill
.
.
.
.
Aaj kal bijli to hoti nhi pr bijli
Ka bill zaror hota hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
imposible!!!

Nepolian ek Sardarji ko bade garv se kehata hai : Mere dictionary mein impossible word hi nahi hai.



Sardarji bolata hai : To pahele hi acchi tarah se dekh lene ka na sab word hai ke nahi, aage se word rahenge wohi dictionary le.

by khalid hussain (few years ago!)
Exam sms

Exam sms
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!Ghar me 4 nokar the wo b garib

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath

Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha

Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha

kuch feel ker rahe ho?

Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Neend me bol raha hon

Husband(rat 2 baje); neenad nai aa rahi hai.

Wife;kitchen me jao aur bartan saf kar do.

Husband;neenad me bol raha hon pagali

by Sabir shah (few years ago!)
8 khaiye nahi jaian ge

Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge

by tanveer hussain (few years ago!)
Filhal wohi wapas kardo

Sardar ki beti ko kisi ne sms kia i love you
sardar guse me:jis ne sms kia hai us ko to me poch lun ga. Filhal us ka sms use wapas kar do.

by Sabir shah (few years ago!)
Ek Sardar Public Bathrom Gia

Ek Sardr Public Bathrom Gia
Aur 2 Ghanty Bad Nikla
Bahr Betha Jamadar Bola:
40 Rupy

Sardar Bola: Me Tatti Keti Aa Yahoo Ty Chat Nai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook