Lady doctor ek Pathan se
Lady doctor ek Pathan se
Tm roz clinic k bahir khare ho kr aurton ko Q ghurte ho?
Pathan:
Baji ap ney hi bahir likha hoa hay Aurton ko dekhny ka time 9 se 1 taK….?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 815 views
Similar Jokes
Pagal Sikh Sy:Tm Muslman Ho?
Sikh:Nhi ma Sikh hn
Pagal:Nhi tm Muslman Ho
Sikh:Nhi ma Sikh hn
Pagal:Nhi tm Muslman e Ho
Sikh:Nhi yar ma Sikh e hn
Pagal:Nhi tm Muslman e Ho
Sikh Gusy Sy:Han Han Ma Muslman Hn
.
.
.
Pagal :Lgty to Sikh ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor to Sheikh: apko keley ka chilka nazar nahi aya jo ap phisal gai?
Sheikh: main to paon rakh k dekh raha tha k chilkey mein kela to ni hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lawyer to Santa: Geeta pe Haath Rakh Kar Kaho K...
Santa: Ye Kya, Seeta Ko Haath Lagaya To Court Main Bulaya.
Ab fir Geeta Pe Haath!
by Pak101.com (few years ago!)
A Child had Never Seen His Hips before.
1 Day His Teacher Hit Him Hard On His Hips.
He Came To Home & Saw In Mirror & Said
Kamini ne 2 tukray hi kar die!
by Pak101.com (few years ago!)
Jindagi muskilo aur toofano se bhari hai
Agar thokar khayiye to himmat mat hariye
Phir se khAde ho jaeye aur…
Jor se chillake puchiye
-
-
-
-
-
Dhakka kisne mara???
by A. Sami (few years ago!)
Boy to girl at a dance party: Kya tum mere sath dance karogi?
Girl: Main bachche ke saath dance nahi karti.
Boy: Sorry mujhe pata nahi tha ki tum pregnant ho
by Pak101.com (few years ago!)
A Big Difference
Between School & Collage:
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Last Bench..
.
.
.
But In Collage If You Were Late,
You Had To Sit On First Bench.. ;-) :-P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Banda Konay MeiN Chhup K Mobile Pe Baat Kar Raha Tha
Dost: Yaara! LaRki Se Baat Kar Rahay Ho?
Banda: Yaara! Khuda Ka Qasam LaRki NahiN, Mangetar Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
4 Sardar train k piche bhag rahe thay 2 charh gay train mein logon ny kaha
WELDONE
Sardar: khaak well done?
Jaana to unhe tha,
Hum to chhorhnay aaye thay..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa driving on the wrong side of road..
&
Said…
O===SHIT===
Aaj phir late ho gaya.
Saare log wapis ja rahe hai…:)
by Pak101.com (few years ago!)