choha
Aik Choha Sharab k Glass me doob gya.
Wahan se billi guzar rhi thi.
Choha bola:-Mhje nikal do plz bhaly tm baad mein
mujy kha lena’
Bili ne glass gira dia.
Choha baag gaya.
Bili:Dhoka dia,Jhot bola,
Apny wady sy mukar gay tm’
Chohay ne muskurate hue kaha :-
Jan us waqt me nshy me tha..
by haleema sadia (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Congratulations sms na karne par ap ko Mba ki degri di jati hai , mba ka matlb hai
member of bhekari association
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan: Hamara B.V Humko chhor kar chala gaya...
Friend: Tum us per Zulm karta hoga...
Pathan: O Nahi Yara!!! Qasam Khuda Ka.... Saga Behan ki Tarha Rakha Tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya
Rikshawala: Haan bilkul khali hoon
santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..
by Pak101.com (few years ago!)
Patni-Aapki Blue Shirt Mujh Se Jal Gayi
Pati-Mere Paas Waisi Ek Aur Shirt H
Patni-Pata Hai, Maine Usme Se Kapda Kaat Ke Pehle Wale Me Laga Diya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 choti bachi dukandar sy: uncle jab main bari
ho jaon gai to ap muj say shadi karin gay
Dukandar: mazak sy han bachi to ap apni hony
wali wife ko choklate nai 2 gay?
by Abdul Hannan (few years ago!)
2 pandito mei ladai ho rhi thi.
Tisre pandit ne aakr pucha kya hua ?
To 1 pandit bola : jb mei lehsun pyaj ni khata to
isne mere chiken mei dala Q ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy :tu dharti pe chahe jaha b rhegi tujhe teri
khusbu se Pehchan Lunga
Girl: Ma KASAM mujhe phle se hi shak tha k tu
sala"KUTTA" he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A blonde walked into a store to buy curtains.
She went up to the salesman and said, "I want those pink curtains to fit my computer screen.
The salesman mentioned, "Computers don't need curtains."
The blonde said, "Hellooo…. I have windows!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Polio team drwaze pr aai
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Polio team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Larki Boht sakun se park
me bench pr leti thi
1 faqir aya or hans k bola
Hello darling :*
.
Larki ghuse se:
Tumhari jurat kese hui mujhe darling kehne ki?
.
Faqir:
sohnyo! Fir mere bed te ki pae krdey o..??:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)